Teknologi | downgila

Wednesday, March 13, 2013

Teknologi

Teknologi main add add member dalam group kat pesbuk ni actually power betul. Tapi ramai pulak nakharam yg salah guna add gua dalam "Borong Online" la, "Inni Uhibbuz Zuhud" apa kepala bana dia. Sedar sedar penuh pulak Pesbuk gua dengan bahasa Arab apa kes? Perangai macam kerbo.

Notakaki: Gua sejak dua menjak ni memang banyak kerja kena setel. Asyik nak marah sesaja. Mintak maaf. Tapi ni blog gua. Suka hati la gua nak tulis apa pun. Kakakaka. Genius betul gua ni. Sikit haribulan orang kompius gua dengan Rais Yatim

4 comments:

  1. pehh lama tak follow blog nko GP .
    hahah .
    betul punya marah ni .
    yang autoinvite tu bukan guna script yang kena paste kat google chrome ke ?
    aku pun kena banyak .
    cilaka .

    ReplyDelete
  2. Add orang masuk group yang tak berkenaan ikut sukati, itu lahanat.

    ReplyDelete
  3. AKu pun banyak kali kena add dalam group borong2 ni.. Terus aku keluar balik. Buat semak je.

    ReplyDelete
  4. ok. gua kena gelak nih.

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...