Besok Midsem | downgila

Tuesday, November 12, 2013

Besok Midsem

Besok sepatutnya gua ada ujian pertengahan semester subjek Steel Design. Gua dengan Bangi buat muka talam jeee dalam kelas sebab semua junior. Nama pun repeat. Itupun kalau si Bangi datang. Kalau tak datang? Gua buat lawa sorang-sorang dalam kelas. Patutnya gua study sekarang ni. Entah daripada mana tiba-tiba je gua lukis tangan. Nak buat apa dengan tangan jangan tanya gua.

tangan
drawing of hand sketch downgila anatomy
downgila azwan tangan hand drawn

13 comments:

  1. kasi ketuk kepala bangi satu kali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti makwe die marah loi jajajajjajaj

      Delete
  2. tak payah study anda kan powa :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaah kalau powaaa takdelah aku repeat.

      Delete
  3. Nice stroke! gua tak nak tanya buat apa dengan tangan tu sebab gua tau. Bahahahah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah lu jangan pikir lain miji...lu ni otak kuning sikit. Budak2 menyu memag ramai otak kuning

      Delete
  4. berdarah seni jugak nko ni ye GP .
    patut² dulu² terer lukis ayam .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alah lukis tangan je pun. Kau pun mesti reti

      Delete
  5. fuyooooo.. mcm somel jee..

    ReplyDelete
  6. aku doakan kau insaf. hahaha :) untuk bangi juga!

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...