Menang RM19K Dari Shell | downgila

Wednesday, November 20, 2013

Menang RM19K Dari Shell

Tadi gua bangun gua check telefon bimbit gua. Ada satu SMS.

"RM0. Tahniah! Sim kad anda telah meraih hadiah PERCUMA RM19,000 dari SHELL HELIX bla3... "

Ni dah kali ketiga gua dapat mesej yang sama. Gua menyirap. Gua balas.

"Faking laa..."

Gua tekan send. Tarak. Tak lepas. Tak cukup sen.

Lu memang nasib baik bader 'Shell'. Tapi yang peliknya ada jugak lagi melayu yang kena tipu lalu membuat laporan polis. Polis dah tak lalu nak layan.

2 comments:

  1. tapi kenapa Shell tak hantar mesej macam tu dengan value lebih dari RM50k ?
    dahlah aku pengguna tetap petrol Shell .
    pandai betul Shell menipu .
    bak kata pepatah "ditelan mati emak , diluah mati bapak" .
    hoho !

    ReplyDelete
  2. Kalau betul lar mesti dah kaya. Asyik menang jer.

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...