Kempen | downgila

Thursday, November 28, 2013

Kempen

pilihanraya umum universiti malaya pro m universiti malaya teh dick shen nur atiqah binti mohd jani

Sekarang ni musim pilihanraya dekat UM. Musim dimana yang calon tak pernah-pernah tegur orang jadi terlebih ramah, tiba-tiba semua jadi caring, dan calon yang tak pakai tudung boleh secara magis pakai tudung dengan kemas. Gua macam biasa, tak amek port sangat mende alah macam ni.

Tadi masa gua balik dari kelas, gua tengok kat mana mana tempat yang boleh sangkut, dah tergantung poster-poster calon wakil apa benda entah. Gua harap ada calon yang janjikan internet berkelajuan 800 Mbps. Itu jam gua bantu kempen tak kira panjat DTC ke bangunan mana.

Apa gila internet sekarang nak bukak pesbuk chat dengan makwe pun amek masa setengah jam lebih?

10 comments:

  1. patut la pagi tadi sibuk je bini aku nak datang awal..hampeh..

    kalau dah ahli politik tu, bkn nak cakap semua la, tp kebnyakkan gitu..time kempen, meraih undi, je tunjuk muka..

    camne aku nk cari ko kat UM tu?bak mai no kalau berani..hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ptg2 amek bini kau kan? Hah sepanjang jalan tu nanti kau nampak la aku jogging. Yang paling hensem tu aku le

      Delete
  2. chat ngan fb ngan awek,mmg dia x bg.kalo bt kerja msti laju.phuihh...

    ReplyDelete
  3. kebanyakkan u dan kolej tengah kempen masa ni. haha.

    teringat masa muda-muda dulu.

    ReplyDelete
  4. poli saya ada kemudahan wifi..tapi yg x leh blah dia pergi block fb, youtube bagai..ada guna jugak youtube tu bila nk bt asssgment..haishh

    ReplyDelete
  5. Have у&X6F;u eve&X72; thought about creatіng an e-book οr guest authoгing on other
    blo&X67;s? Ι hаvе a blog centered
    on the sa&X6d;e topics уou discus&X73; and would love &X74;o
    ha&X76;e you share some s&X74;ories/in&X66;orma&X74;ion.
    Ι knοw my reаders would appreciate y&X6f;ur w&X6F;rk.
    If yo&X75; are еven rеmotеly
    intеrested, feel free &X74;o shoοt mе
    an e-m&X61;i&X6C;.

    Feel fr&X65;e to ѵiѕit my weblog - windows phone 8x update

    ReplyDelete
  6. I've learn some good stuff here. Certain&X6C;&X79; price bookmarki&X6E;g &X66;or revisіting.
    I ѕurprise h&X6F;w a lot attempt you put
    to сreate such a еxcеl&X6c;&X65;nt inform&X61;tive site.


    Also vіsit my websi&X74;e; network security news

    ReplyDelete
  7. kampus aku pun sama . Janji dicapati semua . lelaki entah kemana perempuan terajui MPM . hahaha

    ReplyDelete
  8. - Falling now produces particles when landing- Improved silverfish.
    Sometimes the condition is transient and passes within a few days.
    You can buy the first-person shooter in the following link:
    'Halo 4'.

    my site free psn codes

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...