Kempen | downgila

Thursday, November 28, 2013

Kempen

pilihanraya umum universiti malaya pro m universiti malaya teh dick shen nur atiqah binti mohd jani

Sekarang ni musim pilihanraya dekat UM. Musim dimana yang calon tak pernah-pernah tegur orang jadi terlebih ramah, tiba-tiba semua jadi caring, dan calon yang tak pakai tudung boleh secara magis pakai tudung dengan kemas. Gua macam biasa, tak amek port sangat mende alah macam ni.

Tadi masa gua balik dari kelas, gua tengok kat mana mana tempat yang boleh sangkut, dah tergantung poster-poster calon wakil apa benda entah. Gua harap ada calon yang janjikan internet berkelajuan 800 Mbps. Itu jam gua bantu kempen tak kira panjat DTC ke bangunan mana.

Apa gila internet sekarang nak bukak pesbuk chat dengan makwe pun amek masa setengah jam lebih?

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...