Cosway Zombie Run 2013 | downgila

Sunday, November 03, 2013

Cosway Zombie Run 2013

Gua baru balik ni. Penat pun tak habis lagi. Penat lari takdelah sangat. Dalam poster cakap 5 KM, tapi gua rasa gua lari tadi ada lah dalam 3 KM je. Penat gelak tengok Salak landing meniarap dalam selut masa nak lompat tak jugak. Entah apa yang penat gua tak tau, tapi gua penat. Memang seronok larian ni sebab gua join dengan kawan-kawan. Tapi, pengurusan dia serupa gampang. Antara pihak penganjur yang paling bodoh pernah gua jumpa selain Nike We Run KL 2012 tahun lepas. Kata start pukul 8 tapi 9.30 tak start-start lagi. Setan.

Gua sepatutnya lari slot 8 pagi. Masa nak register boleh pulak terjumpa kutu-kutu basketball Alam Shah. Gua juga dapat berjumpa pengawas paling hensem semasa gua tingkatan 2, saudara Kucai yang suka bergayut di pintu grill sambil menjerit "Form 2! Cepat clear!!!".  Lepas dah peluk peluk muah muah semua kita orang meneruskan haluan masing-masing. Masa dah habis larian gua tak nampak dah diorang semua. Terkorban dengan zombie muslimah kat 2nd checkpoint tu mungkin.

Cosway Zombie Run 2013 SAFEHOUSE Don't Stop Running Sekolah Alam Shah Old boys

Peluang bergambar bersama kutu-kutu Alam Shah tidak gua lepaskan. Ada senior gua, ada junior, ada yang gua tak pernah nampak. Mungkin masuk sekolah lepas gua habis dan sedang 'on the way' menjadi bodoh di PASUM. Dari kiri, Mahmud (bukan nama sebenar), Ahmad (bukan nama sebenar, 0408), Kucai (0004, Single dan kaya), Padeli (bukan nama sebenar, 0004), Radzi (0004, Single), Gua (0307), Jameel (bukan nama sebenar).

Selepas penat menunggu saje dan berpeluh terutama di bahagian ketiak untuk nak mendapatkan sijil dengan medal finisher, kita orang juga dapat bergambor bersama dua ekor zombie yang menjaga finishing line. Mungkin ni zombie yang tak lepas saringan masa nak pilih zombie yang laju. Tengok je tau 2 ekor ni lembap. Baju pun masuk dalam seluar apa cerita? Zombie kelas atasan lulusan Cambridge mungkin.

Cosway Zombie Run 2013 SAFEHOUSE Don't Stop Running

Event ni di-sponsor oleh Snickers, masa event tu, bader-bader yang jaga Snickers boleh main campak-campak je Snickers. Ada juga gua jumpa segerombolan makwe melayu yang berperangai tak senonoh bermain batu seremban guna Snickers. Jenis tak reti bersyukur.

Cosway Zombie Run 2013 SAFEHOUSE Don't Stop Running

Jadi sebagai konklusi, gua dapat medal, sijil yang tak dapat tangkap gambornye sebab tertinggal dalam kereta, dengan snickers banyak nak mampus. Siapa nak boleh la kontek gua melalui emel. (makwe diutamakan).

25 comments:

  1. AMBOI BANYAKNYA SNICKERS. MEH SIKIT.

    ReplyDelete
  2. babi apekehei tag 'najib' LOL

    ReplyDelete
  3. mahmud bukan nama sebenar tu boleh buat pre-order ke?

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. aku xkenal dia. kau berkenan ke. Oh ye. kalau kau nak reply komen aku yg kat atas tu, kau klik reply dekat komen asal kau

      Delete
    2. ada rules ke nak reply entry kau ni? kakaka. bai

      Delete
    3. bukan. tapi ni aku guna template baru comment. dia punya 'reply' button hilang pulok. haiz

      Delete
  5. Apasal muka hantu dua orang tu muka mintak penerajang je. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab apa aku tak pasti. Mungkin sbb tak dapat jaga checkpoint lain

      Delete
  6. No tepon yang 0004 mohon publish! muahahahahahahahahahahahahaha~

    ReplyDelete
  7. Sebaik nko terselamat .
    Dedor gak aku kot2 kena baham ngan zombie .
    Hahaha !
    Btw congratz brow !

    ReplyDelete
  8. ada zombie betul ke ni...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peh kalau ada zombie betul aku lari non-stop dah hahaha

      Delete
  9. Ahh wawan. Lu mmg ensem ah. Lu adbertais badan gua kali kedua. Haha. Menarik qoi lari camni. Tpi penganjur mmg cilaka lembap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu ada yg dah berminat dgn kau tu. nk publish nombor tepon idok? HAHAHHA

      Delete
    2. kosong satu tiga lima lapan (dua kali) besday guaaa. haaaaaa. dibberssss. (fan club adibah) wakakaka.

      Delete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...