Mencuci Mata | downgila

Wednesday, November 13, 2013

Mencuci Mata

pervert face momonosuke one piece
Lama dah gua tak berenang lepas bahu gua patah tempoh hari. Tadi gua ambil keputusan untuk pergi berenang. Dekat kolam renang gua terserempak dengan Ed. Katanya dia dah round ke 19. Gua baru 5. Tengok-tengok jam dah pukul 6.15.

Siren pun berbunyik menandakan masa berenang dah habis. Semua orang dalam kolam renang seorang demi seorang beratur untuk naik keatas. Bader bader sador, pakcik tua dan amoi-amoi juga turut sama naik.

Gua je 'stay' dalam kolam renang.

Amboi cerah betul mata gua sekarang. Kalau macam ni memang esok gua kena berenang lagi. He he he.

7 comments:

  1. ak mcm nampak ko tadi tp malas nk tego takut silap orang.

    ReplyDelete
  2. kalau nak lagi clear boleh cuba dengan sabun / shampoo yang tak marabahaya ye .
    ahahahah !
    bahu dah 100% kebah ka ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku rasa dah. Semalam aku swim takde pulak rasa lenguh. Sebelum ni aku pernah swim jugak dekat PD masa pergi cuti2 malaysia. Malam tu aku xleh tidor bahu aku lenguh gila. Sekarang dah ok aku rasa. Boleh la bergaduh balik

      Delete
    2. jangan bergaduh dulu .
      cuba berentap dengan mangga yang kunci loker nko dulu .
      kalau ok baru proceed .

      p/s : cantik layout baru .

      Delete
    3. Oh terima kasih saudara

      Delete
  3. ko cuci mata ngan pak cik @ amoi @ abang gedang?

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...