Pengalaman Gua Di Alam Shah: Zine Rare | downgila

Thursday, November 21, 2013

Pengalaman Gua Di Alam Shah: Zine Rare

Tadi masa gua kemas-kemas beg lama, gua satu 'zine' yang rare dan sudah diberhentikan pengeluarannya sekarang. Zine yang gua jumpa adalah buku panduan yang gua dapat masa masuk sekolah dulu. Gila babi antik ni. Bau lipas dia tak payah cakap lah. Kah kah kah bila tengok balik gua eja nama rumah sukan gua pun salah. Tulisan pun bajet art je conteng conteng gitu. Biasalah, umur baru 13. Deodorant pun tak pakai lagi.

Sekolah Alam Shah Kuala Lumpur Sekolah Sultan alam shah putrajaya

Yang ni pulak dekat muka surat akhir zine ni. Lukisan gua masa ni serupa gampang. Lukis mata senget macam buah rambai lepas tu gua cover-cover macam pakai spek sebelah. Kah kah kah.  Dah la mamat ni ada tambi. Kenapa gua lukis pun gua tak pasti. Kalau lu orang pandang betul-betul, gua ada tulis statement 1Malaysia dekat sebelah kiri. Ini membuktikan yang gua jauh lebih smarvo dari Najib dan menteri-menterinya yang menjerit-jerit di dalam Parlimen. Tapi bila gua pikir balik. Lukisan gua masa ni pun lagi lawa dari lukisan Bangi sekarang.

Sekolah Alam Shah Kuala Lumpur Sekolah Sultan alam shah putrajaya

Gua pun mengambil keputusan untuk 'go-through' zine ni. Gua buat teh O panas, ambil bantal letak dekat kerusi, tepuk-tepuk sikit. OK solid. Gua bukak lagu Avril Lavigne dan mula membaca satu demi satu muka surat. Sampai muka surat 32 gua berhenti dan gua jadi ke gelak secara king. Sekolah gua rupanya larang pelajar bercumbu-cumbuan. Pergh gila babi. Yang lagi power, tak boleh melambai ke pelajar perempuan.

Sekolah Alam Shah Kuala Lumpur Sekolah Sultan alam shah putrajaya

Lima tahun gua duduk sekolah, tak pernah ada pun pelajar perempuan dekat dalam kelas untuk dilambai-lambai. Separa perempuan tu ada la sekelompok dua. Itu pun banyak kat bilik band je. Kah kah kah.

17 comments:

  1. bohoohohohoho. Gay naharooooooooooooooooooooooooom!!!!

    ReplyDelete
  2. orang baik sangat2 adalah orang tambi? hahahah watdefish

    ReplyDelete
  3. bahahah mcm siot tak boleh melambai lambai . kakakaka. siot aku gelak berdekah tak henti ni hahahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah dah terang2 sekolah aku semua lelaki kot

      Delete
  4. TAMBI!! HAHAHAHAHHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  5. jadah nak lambai ke makwe kalau spesis gay je semua..tambi betul..hahahaha

    ReplyDelete
  6. Saya selaku presiden Kesatuan Anon Tanah Melayu (KoTe) merayu kepada semua anon supaya memberi komen dengan beradab.

    ReplyDelete
  7. best gila peraturan sekolah lu. haha..

    ReplyDelete
  8. agaknya pengurusan sekolah nko ni nak test yang student nya straight atau gay ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak mungkin. Kadang2 tgk muka dah taw gay. Tak payah nak buat peraturan dulu hahaha

      Delete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awat delete komen yus? Betul le tu bank koop punya jadual hahahah

      Delete
  10. Klu lambai dah xleh apatah lagi nk bercumbu,,,,hahahah ape punye rule ni

    ReplyDelete
  11. Hahaha . Kau sekolah lelaki aku sekolah perempuan . Dalam buku peraturan aku ade tulis 'Dilarang bermain mata dengan pelajar lelaki' jadah aeee

    Aku rase tu peraturan silap sekolah kut . kahkah

    ReplyDelete
  12. Gua layan gak separa perempuan yang seklompok dua nih,, masa zaman jahil, ish 3x gua insaf dah sekarang. Astagfirullah -.-

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...