Teater Tat Nenas | downgila

Friday, February 22, 2013

Teater Tat Nenas

Tarikh: 24 Februari 2013, Ahad
Masa: 9 Malam
Tempat: Auditorium KPS Universiti Malaya

Hari Ahad minggu ni kelab teater kolej gua (HALUSINASI) akan mementaskan satu teater yang Bertajuk "TAT NENAS". Tat nenas ni asal dia Redza Minhat yang tulis masa mula mula into scene tulis skrip. Ada la menang berapa kali entah gua tak ingat dah.

Kali ni Sarawak memegang watak sebagai Pak Leh seorang pakcik tua yang tak sedor diri dan mempunyai tabiat tamakkan harta benda, yang makwe dua orang tu pun lakonan dia orang mantap gila babi. Sama juga dengan kutu yang berdiri kat belakang tu. Lakonan dia persis Jalaluddin Hassan. Entah betul ke tidak gua eja nama Jalaluddin Hasan.

Teka teki: Masa 1st year gua 'main' keyboard, 2nd year gua taknak ulas, tahun lepas gua main keyboard lagi. Tahun ni? Hah..nak tau apa gua main marilah beramai ramai buat lawa ke Auditorium KPS Univerisiti Malaya Ahad ni. Redza Minhat pun datang beb. Meh le datang sekali bergambor kah kah kah.

redza minhat tat nenas teater skrip poster naseha uyaina arshad izzudin zam ariffin zulkhalid afandi

13 comments:

  1. Aku tertarik dengan yang gebu dan yang bulat tu je.

    ReplyDelete
  2. weyh.. student luar boleh masuk tak?

    ReplyDelete
  3. aku nak gambar dengan kau! :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. poster lawa. buat poster dinner kitorg la gp. hihihihi

      Delete
    2. boleh. bayar la. murah je. hahaha

      Delete
  5. Mcm Best ja. Tapi tgk tajuk pun dah rasa menggelabah semacam sebab Tart Nenas kot . Agak agak boleh dapat free tak tart nenas lepas teater tu? hihi

    ReplyDelete
  6. ko tak masuk berlakon sekali ke?

    ReplyDelete
  7. PLEASE NAK AUTOGRAF,PLEASEEEEEEEEEEE

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...