Sarapan Pagi | downgila

Thursday, February 14, 2013

Sarapan Pagi

Sejuk betul pagi ni. Gua dengan konsisten sedang bersaarapan. Cakoi cicah sama itu sup cendawan. Mana gua dapat cakoi? Gua beli petang semalam dekat Cakoi Akak Cantik Pantai Dalam. Mana gua dapat Sup cendawan? Gua beli sup cendawan segera depat Carrefour Pantai Dalam dua hari lepas.

Pengajaran dari cerita ini adalah cakoi dan sup cendawan adalah sangat menaik bila dimakan bersama semasa hari hujan renyai renyai dekat luar.

Nak sikit? Tak dapat la bader.....Slurpp slurpp....Ahhhhh...

8 comments:

  1. Makan cakoi cicah-cicah memang king wo. Cicah kopi, cicah teh, cicah cakoi. Fuh.

    ReplyDelete
  2. "sangat menaik" ? apa yang "menaik" bro? hahaa

    ReplyDelete
  3. Bila nak belanja aku cakoi?

    ReplyDelete
  4. meleleh jugak kalo baca time hujan...tp naseb xhujan ahahah

    ReplyDelete
  5. tadi sarapan oat je.. penting sarapan ni untuk memulakan kerja

    ReplyDelete
  6. apasal 'ahhh' tu lain macam ?
    hahahah !

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...