Aktif | downgila

Saturday, February 09, 2013

Aktif

lazy kid downgila

Berita baik gua balik awal UM adalah internet macam gampang laju. Sampai gua jadi tak tau nak buat apa. Berita buruk pulak adalah rumet gua still ada dalam bilik tak reti reti nak berambus balik negara sendiri.

Jadi mari gua kongsikan aktiviti rumet gua setiap hari.

8 pagi - masih tidor

9 pagi - masih tidor.

11 pagi - Bukak mata dan mula bukak laptop. Sambil baring dengan megah beliau online pesbuk, dan sebagainya. Gua perasan banyak ke pesbuk.

12 tgh hari - Online & Baring

1 petang- Online & Baring

3 petang - Online & Baring

5 petang - Online & Baring

7 petang - Online & Baring

8 malam - Mula bangun dari katil dan bergerak ke meja untuk makan biskut. Sambil....sambil online pesbuk

8.30 malam - Kembali online & baring

10 malam - Online & Baring

11 malam - Online & Baring

2 pagii - Online & Baring

4 pagi- Online dan baring

6 pagi - Tidor.

Ulang.

6 comments:

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...