Cerita Semasa Cuti : Rambo | downgila

Monday, February 04, 2013

Cerita Semasa Cuti : Rambo



Malam tu buat kali pertama gua tengok cerita Rambo 4 yang betul. Bukan yang Faradyable punya alih bahasa. Bangga juga gua dapat tengok Rambo ni. Pelepoww..!! Pelepoww..!!

Pukul 2 pagi baru settle..

Esok gua bangun pagi bersiap nak pergi jogging. Betul. Gua dah habis ejas. Lama gua berdiri depan cermin.

Cilakak..! Sikit pun tak dapat tune dressing Rambo..

Gua dapat trace kelebihan Rambo yang terbaru..

- Tidak memancing ikan tapi memanah ikan
- Cekap menangkap ular berbisa
- Boleh menempa besi keletung keletang alexander
- Power juga buat kipas enjin bot
- Boleh speaking Burma
- Baru reti nak balik kampung..(rumah Rahman Rambo tak silap gua..)

2 comments:

  1. dah lama juga aku tak layan rambo. sempat layan upin dan ipin aje.

    ReplyDelete
  2. dah berpuluh kali tengok rambo 4. since dia keluar dulu. ayah suka gila. kita tengok jerit2 tutup mata. ngeri benar r4 ni!!! dasyat!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...