Stamina | downgila

Wednesday, July 11, 2012

Stamina

penat downgila muhdalina

Gua baru balik kerja ni, penat. Yang gua pelik, hari hari kerja gua duduk tengok bangla buat kerja, buat levelling sikit, makan, baca Metro, makan, makan lagi. Metro second round pastu balik. Bila sampai bilik, penat jugak. Celaka, apa cerita 'stamina' jogging hari hari?

Rasanya malam ni gua dah boleh pergi telefon mak gua dekat Lipis apply telur ayam kampung belakang rumah sedikit dalam 10 bijik sekali dengan  madu. Kalau muat bekas tu masuk la sekali Tongkat Ali dgn Oligo Koko.


8 comments:

  1. pnt jogging mn same dgn pnt keje.

    ReplyDelete
  2. oligo koko tu bgi kuat ke? haha. lawak betul la.

    ReplyDelete
  3. kau salah minum ni. mungkin milo kau cakap oligo koko

    ReplyDelete
  4. jangan salah pilih telur , nanti ceri-beri pulak macam cerita "ROCK" .
    kah kah kah !

    ReplyDelete
  5. perkara tengok bangla ni memang letih. gua pernah tengok indon buat kerja. naik peluh badan jugak. samalah kitew

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...