Pikom PC Fair 2012 | downgila

Saturday, July 14, 2012

Pikom PC Fair 2012

Sejak hari Jumaat itu hari, telah berlangsung satu event yang gua last pergi masa Tingkatan 2, carik mp3. Jadi 8 tahun kemudian, gua akan kembali menghangatkan Pikom PC Fair yang telah berlangsung 2 hari. Esok hari last. Gua nak carik kamera la sikit. Nak buat tangkap gambor dekat site tu buat bukti yang gua pergi kerja hari hari.

Seperti biasa,siapa nak cuci mata tengok makwe cina baju tak cukup kain sila la tuju KLCC besok, ada la diorang duk promote kamera ke laptop tu besok. Yang nak belanja gua makan nasik sila bagitahu awal awal senang kita deal tempat.

Kenapa lu orang kena tuju KLCC besok?

Apple - MacBook Pro with Retina display


Apple - MacBook Pro with Retina display pikom pc fair 2012 klcc

Apple - MacBook Pro with Retina display

Ada laptop baru... (tak dapat beli sebab mahal hanjeng, pegang pegang try guna pun jadilah)




Ada henpon baru


Pamela Anderson see-thru dress at the David Hassellhoff roast
Ada Pamela Anderson


9 comments:

  1. peh tunggu wa besok! demi pam anderson

    ReplyDelete
  2. gila..pamela anderson tu idola gua.
    kakakaka ah..lama tak g pc fair ni

    ReplyDelete
  3. gua pegi pc fair klau bnyak jual pendrive dgn cooler lppy je, baik gua pergi mcD bhai

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcD jual fries je wat mende. lu mesti gemuk kan? hhahah

      Delete
  4. lame trmmat dh x jejak kaki ke pc fair..hehehe

    ReplyDelete
  5. Pam .. Pamela Anderson ?
    demm sit !

    ReplyDelete
  6. wow pamela anderson. its time to fap !

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...