Katil Bujang | downgila

Thursday, July 26, 2012

Katil Bujang

Gua sebenarnya bukanlah jejaka yang kemas dan metroseksual. Sejak dari line line tingkatan atas, semangat mengemas katil adalah sangat nipis.

Prinsip gua mudah. Kemas katil ni kerja perempuan. Gua lelaki, tidur aje lah. Janji ada selimut kuning dengan bantal gua, lu kasi gua celah mana pun gua boleh lena. Kais kais sikit terus tidur. Sangat bujang.

Pukul 6.30 pagi gua terjaga nak pergi kerja.

"Amboi sakit betul belakang badan ni tidur atas charger nokia"

downgila katil bersepah

Notakaki : Bantal tu arwah nenek gua bagi masa umur gua 12, selimut tu dapat masa masuk Alam Shah umur 13. Rare tu. Takde jual kat IKEA



28 comments:

  1. sembunyikan harta karun kat sini ok gak. komfem x bole jumpa :D

    ReplyDelete
  2. gua masa kat asrama dulu, nak elak kena marah dgn ckgu sebab x kemas katil. gua simpan semua selimut, balut kalit dan balut bantal dalam locker. nak tido baru bawak keluar.

    ReplyDelete
  3. ni bole wat game treasure hunt tak ?
    kompom 1 ari lom sure abes .
    haha !

    ReplyDelete
  4. tak dapat beza dah, mana bantal, mana selimut, mana kau. semua sama! macam kain buruk. hahahaha

    ReplyDelete
  5. serius aku cakap ini adalah seni ! hahaha

    ReplyDelete
  6. itu diiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  7. ada bantal busuk. ahhahah. tak bujang langsung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu bukan bantal busuk. tu bntal legend

      Delete
    2. eeee. legend la sangat. cuci kang baru tahu.

      Delete
    3. bantal u tu bila nak tukar,kesan air liur........

      Delete
  8. Mana satu bantal, mana satu selimut, mana satu cadar, mana satu tilam, mana satu baju, mana satu seluar? Yang aku tengok, kain, kain, kain.

    Kutuk orang, tempat tido aku pun sama ja. Ahaks

    ReplyDelete
  9. kk bpe ni? huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh sama la kite. boleh jumpe gp nh. haha

      Delete
    2. peh anonymous budak 5th, momantai aum hiyah

      Delete
  10. ini maksudnya kena kahwin cepat ni bro haha

    ReplyDelete
  11. gua igt gua sorang je yang guna selimut sas sampai tua. hahahahaha. katil lu mmg legend. kita serupa. tapi esok gua nk serabutkan lagi kasi menang dgn lu. hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi selimut tu xde aku tdo x lena oih

      Delete
  12. mane satu selimut pon ak xtau..

    ReplyDelete
  13. perh..gila babi

    ReplyDelete
  14. aku tak dapat beza satu mende pun. tu helmet ke?

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...