Hafiz Juara MANIA, Bawa Pulang RM500,000 | downgila

Saturday, May 19, 2012

Hafiz Juara MANIA, Bawa Pulang RM500,000

Akhirnya debaran MANIA telah pun berakhir sebentar tadi dan Hafiz telah pun dinobatkan sebagai juara. Dengan kemenangan ini, Hafiz membawa pulang RM500,000. Sepanjang MANIA, Hafiz berada di empayar Ahmad Dhani. Ahmad Dhani turut membawa pulang RM300,000 berikutan kejayaan Hafiz.

Sementara itu, Jacyln Victor mendapat tempat ketiga dan membawa pulang RM100,000. Stacy pula berjaya mendapat tempat kedua sekaligus membawa pulang RM200,000. Jutaan tahniah Abang Nara(gua copy paste, harap maklong)ucapkan kepada semua pemenang. Jangan lupa untuk berkongsi kejayaan dengan para peminat yang telah banyak mengundi anda.keputusan penuh mania 2012

LU YANG MENGUNDI DAPAT APA? KAH KAH KAH.


hafiz mania jac victor m nasir juara 500k, Astro MANIA , Final MANIA Musim 1 2012 , Keputusan Penuh MANIA Musim 1 2012 , Pemenang MANIA Musim 1 2012 , Pemenang MANIA Musim 1 2012 Konsert MANIA Musim 1 2012 » Keputusan Penuh MANIA Musim 1 2012





Entri Ini Di Bawah Keyword » Astro MANIA , Final MANIA Musim 1 2012 , Keputusan Penuh MANIA Musim 1 2012 , Pemenang MANIA Musim 1 2012 , Pemenang MANIA Musim 1 2012 Konsert MANIA Musim 1 2012 » Keputusan Penuh MANIA Musim 1 2012 

9 comments:

  1. hehe betol

    ReplyDelete
  2. lalalallala. buat habis duit ade ler

    ReplyDelete
  3. gua tak pernah undi. gua kool

    ReplyDelete
  4. yg undi pon fam dia jgk..ape adehal..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha betul jugak tu, tapi ramai betul family dia

      Delete
  5. Hahahaha... Ruginya undi... tapi siapa yang tahu... Yang undi tu bukan orang yg x ada kepentingan :D

    ReplyDelete
  6. aku tak main lah undi2 ni.
    baik aku simpan kredit buat kol mak time2 nak mintak suruh bank in duit.
    kahkahkahkah

    ReplyDelete
  7. Wakakaka.. Aku tak pernah jadi bodoh untuk mengundi benda2 macam ni.. Baik aku simpan topup buat call awek lagi best..

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...