Kucar Kacir | downgila

Friday, May 25, 2012

Kucar Kacir

downgila kucar kacir Nazmi Faiz Bakal Bermain Di Liga Portugal Bersama Kelab SC Beira Mar

Gua sekarang tengah kucar-kacir. Cari surat beranak gua. Cari slip pencen abah gua, surat beranak abah gua, kad pencen abah gua, kad pengenalan abah gua, kad pengenalan gua, sijil SPM gua, geran tanah, surat cukai pintu, sijil simpanan premium, sijil perakuan kecemasan, surat doktor, buku bank, lesen bawak motor tak pakai helmet, sijil kementerian kewangan, bil api , bil sehati berdansa dan macam macam dokumen. Nasib baik diorang ni tak minta lesen jurulatih format laptop kelas B.

Gambar passport pulak tinggal satu. Lepas tu pula semua barang tu gua nak kena fotostat bawa jumpa tok penghulu. Gua harap tok penghulu tak menghampakan gua. Gua dah la tak ngam sama tok penghulu. Kalau amil zakat, gua boleh kautim lagi.

Dalam kacau-bilau, gua sempat SMS Kirk Hammett.

"Lu isi borang stay kolej itu hari ada ke pakai sijil SPM?" Faiz Bakal Bermain Di Liga Portugal Bersama Kelab SC Beira Mar



12 comments:

  1. gua nak tanya, gambar tu lu dapat mana? gua ingat nak buat design tee lah. sempoi macam setan

    ReplyDelete
  2. bil sehati berdansa pon ade fuhhhhh =.="

    ReplyDelete
  3. terbaik la sehati berdansa..ain msti ade gak!

    ReplyDelete
  4. gua rasa spm skng xde makna.lu nak urus pape,hulur mata wang je la.

    ReplyDelete
  5. la kirk hammet dolu2 bdak kolej lima? hebak

    ReplyDelete
  6. yeay! ade yg pjg sket dr semlm post nye..osem! teruskan usaha ko ni bleh gak menceriakan hari2 aku kusam masam ni..

    ReplyDelete
  7. bil sehati berdansa paling win bhai. haha.

    ReplyDelete
  8. ala knape recent post dh x leh komen... sedih..*kaki kritik =p

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...