K@UM Makyung Di Universiti Malaya | downgila

Monday, May 21, 2012

K@UM Makyung Di Universiti Malaya



Pada hari Jumaat dan Sabtu ini iaitu pada 25 dan 26 Mei atau pada 6 dan 7 Rejab 1433, akan berlangsungnya sejenis acara yang tidak melanggar hukum syarak. Acara ini diadakan di Panggung Eksperimen Universiti Malaya yang terletak di Universiti Malaya lah. Universiti Malaya lu tak tahu kat mana pergi la terjun mana mana bangunan. Disebabkan kemasukan ke acara ini tidak berbayar, tak payah jemput pun takpe kan? Lu orang datang saja seramai mana yang boleh. Siapa-siapa pun tak kisah. Nak bawa bekal nasi pun boleh. Nak bawa adik angkat yang masa kat sekolah dulu pun boleh. Entah apa apa main adik adik angkat. Mengada

Gua malas nak cerita panjang-panjang. Semasa berlangsungnya K@UM MAKYUNG ini, gua nak kasi tahu beberapa peluang. Peluang hanya muncul pada sekali seumur hidup iaitu bermula pada pukul 6 petang. Sila lihat video diatas untuk menjadi tahu. Sepanjang dua hari pesta ini, bagi yang pasang hajat untuk mendapatkan Perempuan Simpanan, lu orang tuju Panggung Eksperimen juga. Bangi cakap dia bawa stok yang paling akhir. Kalau habis, habislah.

Bagi yang menyimpan angan-angan nak belanja gua makan nasi, gua juga mungkin ada tersengih-sengih kat situ. Lu panggil saja. Gua dah la sen dah makin nipis hujung hujung sem ni. Macam gampang duit entah kemana pergi.

Notakaki : Ni adalah kursus yang Bangi ambil untuk KO-K Elektif Luar sem ni. Pengurusan Teater ke apa ntah. Kepada yang teringin nak jumpa dia hentak muka dia jangan la lepaskan peluang keemasan ini. Dia akan kelihatan berlegar legar buat busy dekat situ nanti


Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...