K@UM Makyung Di Universiti Malaya | downgila

Monday, May 21, 2012

K@UM Makyung Di Universiti Malaya



Pada hari Jumaat dan Sabtu ini iaitu pada 25 dan 26 Mei atau pada 6 dan 7 Rejab 1433, akan berlangsungnya sejenis acara yang tidak melanggar hukum syarak. Acara ini diadakan di Panggung Eksperimen Universiti Malaya yang terletak di Universiti Malaya lah. Universiti Malaya lu tak tahu kat mana pergi la terjun mana mana bangunan. Disebabkan kemasukan ke acara ini tidak berbayar, tak payah jemput pun takpe kan? Lu orang datang saja seramai mana yang boleh. Siapa-siapa pun tak kisah. Nak bawa bekal nasi pun boleh. Nak bawa adik angkat yang masa kat sekolah dulu pun boleh. Entah apa apa main adik adik angkat. Mengada

Gua malas nak cerita panjang-panjang. Semasa berlangsungnya K@UM MAKYUNG ini, gua nak kasi tahu beberapa peluang. Peluang hanya muncul pada sekali seumur hidup iaitu bermula pada pukul 6 petang. Sila lihat video diatas untuk menjadi tahu. Sepanjang dua hari pesta ini, bagi yang pasang hajat untuk mendapatkan Perempuan Simpanan, lu orang tuju Panggung Eksperimen juga. Bangi cakap dia bawa stok yang paling akhir. Kalau habis, habislah.

Bagi yang menyimpan angan-angan nak belanja gua makan nasi, gua juga mungkin ada tersengih-sengih kat situ. Lu panggil saja. Gua dah la sen dah makin nipis hujung hujung sem ni. Macam gampang duit entah kemana pergi.

Notakaki : Ni adalah kursus yang Bangi ambil untuk KO-K Elektif Luar sem ni. Pengurusan Teater ke apa ntah. Kepada yang teringin nak jumpa dia hentak muka dia jangan la lepaskan peluang keemasan ini. Dia akan kelihatan berlegar legar buat busy dekat situ nanti


16 comments:

  1. Woi sam. EL la. Bukan Ko-K. Noob gila lipis ni -.-"

    ReplyDelete
    Replies
    1. lu x noob pulak? nama sendiri pun salah eja. noob bangi is noob. noob square

      Delete
    2. siot la lipis ni -.-" btw datang ye. Tehee!

      Delete
  2. gua tak dapat datang sebab gua tak tahu dekat mana universiti lu ni. cepat bagitau gua bangunan mana patut gua junam

    ReplyDelete
  3. UM ni macam macam ada.
    rugi aku.

    ReplyDelete
  4. alamak kene remove lak..huhu

    ReplyDelete
  5. ko jeles orang main adik adik angkat?
    harharhar

    ReplyDelete
  6. siot kau gp.gua nye adik angkat ramai kot.

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...