Lain Kali Rambut Lu Jangan La Pendek Sangat | downgila

Tuesday, May 29, 2012

Lain Kali Rambut Lu Jangan La Pendek Sangat

jogging posters adidas nike running man

Semalam badan gua tak berapa nak sedap sebab dah 2 hari juga tak pekena jogging. Sampai pukul 5 gua terus cepat cepat siapkan apa yang patut dan terus berpakaian sukan untuk berjogging. Gua ni jogging jenis takleh jauh sangat sampai 20KM ke ape gua bukan Syahir Fantaghiro. Pemalas babi jogging dekat sangat setakat depan pasum je jogging baik tak payah jugak. Jadi gua boleh dikategorikan sebagai penjogging jarak sederhana.

Jenis gua jogging bila dah penat gua akan pandang bawah takut la ada tersepak batu ke anak anjing ke hape. Semalam masa kat tasik tengah tengah jogging secara tak perasan terlanggar la bahu seorang makhluk Tuhan ni.

Cekebum!

"Sori bang...", kata gua meminta maaf sambil didalam hati memaki hamun "Lu kalau jogging nakhariak punya slow tak payah la jogging kat tengah tengah jalan. Ketepi la sikit. Kenderaan berat sebelah kiri. Lu ingat lu diva?"

Tapi gua perasan la muka brader tu macam tak puas hati betul. Pandangan beliau tajam sungguh memandang gua muka seperti ingin meluahkan sesuatu. Ah persetankan beliau. Gua meneruskan jogging.

Bila gua terserempak dengan brader ni sekali lagi gua memperlahankan langkah dan gua perati secara mendalam tahap tingkatan 6 atas, baru gua perasan.

"Laa...pompuan rupanya, apasal badan macam terminator.."

Notakaki : Lepas tu gua patah balik dan jogging pusing bukit cinta takut kena hentak dengan makwe terminator tu mau patah 15 gua

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...