Van Persie, Manchester United, Madura & Cikaro | downgila

Monday, September 24, 2012

Van Persie, Manchester United, Madura & Cikaro

Manchester United's Robin van Persie, seen celebrating a hat-trick against

Kalau tak sebab pengadil yang macam jahanam gua rasa semalam Liverpool boleh menang lawan itu Manchester United. Masa player man u tu jatuh tak ada sapa tolak, Babi. Penalti. Apa benda yang penalti gua tak tahu. Pengadil tak dapat membezakan antara membentes dan sengaja buat jatuh. Pengadil juga diselubungi kuasa bodoh. Kau tahu tak macam mana perasaan selipar raya hilang dekat masjid?

Van Persie pun satu. Dia ingat dia Dennis Bergkamp ke apa nak celebrate macam tu? Cina pulak die-hard  Arsenal. Habis carut semua keluar mulut masa tu. Sarawak dah down gila muka tak tentu hala tak tau nak marah siapa. Salak gua tak beri perhatian sangat. Indon madura dengan cikaro diorang dekat belakang pun sama 'chaos'. Cing cong cing cong entah apa cakap. Tapi ikut naluri gua semua bahan Van Persie la. Yang suka Van Persie ni majoritinya budak perempuan baru nak tengok bola dan asyik asyik tweet #GGMU lepas man u menang.

Lagi satu, kalau tak silap gua, Ahad lalu berakhir bulan Syawal. Sekarang entah bulan benda. Ada zul..zul.. juga pangkalnya mengikut perkiraan gua.

15 comments:

  1. testing. apasal tak keluar avatar

    ReplyDelete
  2. ref bias giler. sakit pulak ati gua menonton

    ReplyDelete
  3. unlucky liverpool is unlucky

    ReplyDelete
  4. Zulkaedah oi haha

    ReplyDelete
  5. budak engine25/9/12 3:32 PM

    5 kali dah ak ulang bc....still lawak....ahaha ohsem

    ReplyDelete
  6. Marah lebih nampak. Haha. Tapi malang betul kalah dengan Spurs. Demmm...

    ReplyDelete
  7. ULTRAS football katenye1/10/12 4:36 PM

    cikaro tak layan bola pun. cuci mata tgok mamat main bola je pastu tweet #YNWA blalabalabla #MUNTOT nohorom ape ntah

    ReplyDelete
    Replies
    1. yela tu. betul dah. bila kalah syp.

      Delete
  8. Howard webb lettew

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...