Deryck Whibley | downgila

Friday, September 28, 2012

Deryck Whibley

sum 41 deryck whibley live in indonesia 2012

Gua letih satu dua hari ini dengan projek kolej (apa benda yang letih gua tak tau) dan berjogging 300KM petang petang.

Sejak UM tukar peralatan yang buruk dengan yang baru dekat depan tasik tu, segala jenis makwe berkumpul dekat situ main main alatan apa entah. Ada makwe besar, kecik, tinggi, pendek, besar sebelah pun ada. Apa yang besar sebelah lu orang pikir sendiri. Dari tak larat jogging gua menjadi laju secara mendadak. Misteri.

Esok kelas pukul 10.

Sebelum tidur gua pekena konsert Sum 41 sepam.

Peh..kalaulah gua Deryck Whibley..

Wacha!!! Gua karate tilam sedas.

Esok mesti gua tak payah susah-susah pergi kelas.


5 comments:

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...