Enjoy Tengah Minggu | downgila

Sunday, September 16, 2012

Enjoy Tengah Minggu

Hari semalam, Sabtu, ada tiga acara baik. Satu yang otai otai. Satu lagi, bila lu datang event tu baru otai, satu lagi tak ada kaitan dengan otai. kalau demeh konsisten laa.

Satu kat UM, rumah terbuka ASASI (PASUM). Satu lagi kat rumah Kira, line line Bangi. Satu lagi dekat Mid Valley jalan sorang sorang. Mana la tau ada rezeki dapat jumpa junior sesat jalan. Boleh juga gua jadi hero.

Gua jadi tak tahu nak pergi mana satu. Nak pergi Mid kang, duit macam tak cukup nak makan nasik pulak nanti. Nak pergi event PASUM, gua tak kenal junior junior. PASUM pun bukan best. Nak pergi rumah Kira tapi hari mendung. Dah hujan pun. Tapi tepat pukul 2 petang, ada ghost rider tunggu kat pagar kolej. Apa cerita?

Muhammad Hafeiz Saidin slim kolej kediaman kelima shukri azriy

Notakaki: Nasi Beriani Pakistan rumah kira semalam sedap gila. Gua percaya gua buat keputusan yang betul. Tahniah. Gua memang otai.


7 comments:

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...