Barai II (Volume Kasi Full) | downgila

Tuesday, September 25, 2012

Barai II (Volume Kasi Full)



Pengajaran dari video ini adalah :

1) Sila tengok guna 480p dan ada lirik kalau nak barai sekali. Bukak itu "caption"
2) Gua power bab berdikir barat walaupun gua bukan Mat Kelantan.
3) Gua power dalam bab menukar mic. Tin Red Bull, botol 100 Plus pun boleh jadi mic
4) Pantera power. Tak pernah dengar Pantera? Dengar Maroon 5 saje? Lu memang malang
5) Kalau mak gua tengok video ni ada can juga gua kena pelangkung dekat kepala balik Lipis nanti.

Jumpa lagi!

12 comments:

  1. koling nain wan wan. ada rasukan ablasa di sini.

    ReplyDelete
  2. ini buat gua seram nak mendengornya

    ReplyDelete
  3. Dah kenapa? homaiii~ :O

    ReplyDelete
  4. Macam mana lah gua boleh kawan dengan kau

    ReplyDelete
  5. sedih doh ..tgk lu jd camni...

    ReplyDelete
  6. Nur Feetri1/10/12 4:29 PM

    buat la duckface skali =)

    ReplyDelete
  7. haha. senior aku ke ni? berdekak aku dibuatnya

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...