Semut II | downgila

Wednesday, October 30, 2013

Semut II

downgila semut cepat lupa tea teh

Weh gua nak tanya ni, kan kalau kita minum air ada semut nanti cepat jadi pelupa kan? Tapi tadi gua minum teh sambil edit gambor bebudak UPM punya grad ni. Tengah-tengah minum tergerak pulak hati nak tengok dalam cawan. Tudia ada dalam 15 ekor semut selamba pisang je berlegar-legar dalam cawan. gua saspek 5 daripadanya sudah mati lemas.

Dalam kes macam ni macam mana nak kira hah? Gua jadi pelupa jugak ke macam mana nanti? Sebab gua bukan sengaja-sengaja pun nak minum.

17 comments:

  1. lu bukan pelupa tapi rabun dekat...huahua!

    ReplyDelete
  2. hahahah ko try ah nego dengan pelupa,,,mane tau dia bleh try kasi can kali ni sbb ko tak sengaje

    ReplyDelete
  3. Kah8 semut-semut bahagia lepak dalam cawan kau. Dasar gila gula!

    ReplyDelete
  4. Sekarang gula mahal. Sure teh0 ko byk gula.tu yg berebut tu dalam tu. Ye dok?hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semut zaman sekarang memang. Mana takut diabetes dah macam semut dulu

      Delete
  5. mungkin dorang ada baca post nko pasal kebaikan teh ni .
    tu yang dorang pun berjinak² dalam scene minum teh ni .

    P/S : tadi kaler pink , guane bole tukar biru pulak ni ?

    ReplyDelete
  6. Apasal tak tengok? Kah3. Kalau ada tikus pun selumber badak je masuk dalam kerongkong lu kan.

    ReplyDelete
  7. Ni yang aku tak puas hati ni. Apasal gambar avatar aku tu muka mamat tah mana2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahahah default avatar broooo. hensem apaaa

      Delete
  8. aku rasa kau bakal jadi suami yang romantik.

    ReplyDelete
  9. Guwa rasa... guwa rasa... sebenarnya guwa rasa kesian dengan ahli keluarga semut yang mati lemas tu. Mari ramai-ramai kita sedekahkan gula.

    ReplyDelete
  10. Ramainya sampai 15. Banyakan makan kismis mungkin boleh cover effect semut

    ReplyDelete
  11. takpe kalau semut. hang mungkin jadi pelupa. tapi hang dapat bonus. hang dapat kerajinan 15 ekor semut. haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku tak terfikir pulak yang part bonus tu haha

      Delete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...