Semut II | downgila

Wednesday, October 30, 2013

Semut II

downgila semut cepat lupa tea teh

Weh gua nak tanya ni, kan kalau kita minum air ada semut nanti cepat jadi pelupa kan? Tapi tadi gua minum teh sambil edit gambor bebudak UPM punya grad ni. Tengah-tengah minum tergerak pulak hati nak tengok dalam cawan. Tudia ada dalam 15 ekor semut selamba pisang je berlegar-legar dalam cawan. gua saspek 5 daripadanya sudah mati lemas.

Dalam kes macam ni macam mana nak kira hah? Gua jadi pelupa jugak ke macam mana nanti? Sebab gua bukan sengaja-sengaja pun nak minum.

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...