Anjakan Paradigma | downgila

Thursday, October 17, 2013

Anjakan Paradigma

Lu orang ada nampak gua komplen pasal rumet gua lagi kat sini? Tak ada kan? Bilik gua tak ada lagi bersepah macam gampang. Tak ada lagi bau rempah-ratus dari Timur Tengah dan tak ada lagi kelambu. Sebab rumet gua sekarang orang melayu, sangat bagus dan pembersih. Sebab dia bersih, gua otomatik jadik bersih sama.

Lu tak percaya lu 'compare' sendiri INI dan rajah dibawah. Kah kah kah. Ok mana mamat yang cakap katil gua boleh buat Treasure Hunt itu hari, mana?? Satu je gua risau. Kalau berbekalkan prinsip asal gua; 'kemas katil ni kerja perempuan', adakah gua sudah bertukar menjadi lebih feminin sekarang? Ahhh ni mesti efek Jodoh Itu Milik Kita ni. Cilakak.

downgila katil semak sekolah alam shah kolej kediaman kelima universiti malaya malam penghargaan dayasari

38 comments:

  1. fuyyoo! senang bini nanti xpayah kemas katil. kakakaka

    ReplyDelete
  2. kah kah kah !
    amboi , aku macam kenal lah perkataan "Treasure Hunt" tu .
    aku cam , masih sarung tilam dan bantal yang sama .
    hmm .

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah muncul dah mamat yg gua summon! HAHAHAH

      Delete
    2. ahaha .
      lama tak follow blog nko ni .
      btw Salam Aidiladha GP .

      Delete
    3. biasa laaaaa dah ada biniiiiiii hahaha. salam2

      Delete
    4. ahahaha .
      gua kena lagi .
      choii .

      Delete
  3. Hai GP. Rindunya aku kat kau T.T

    ReplyDelete
    Replies
    1. wehhhhhhh lama gilaaaaa x dgr khabarrrr. apa lhabar didaaaaahhhhhhh

      Delete
  4. khabar baiikkk. Sem ni aku susah gila. Apsal kau deactivated twitter?! takkan nak borak dengan kau kat sini. cis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alah borak je la kat sini. takpewww kannn. Aku deactivate sebab malas nk mngadap dah. Semua pun entah apa2. tapi kau tetap power. Apasal kau sem ni?

      Delete
    2. size blog kau ni besar tak? habislah prepaid Yes 4G aku. kakaka.
      Sem ni aku ada mooting macam trial dalam court. Sekarang ni aku tengah berusaha keras cari case dan argument yg power. Lepas tu ada legal research mcm bg suggestion impose new law/amend law yg dah ada. Kau bila nak keluar dr Um weh? Eheh.

      Delete
    3. Aku setahun lg. Oh kau nak idea? Datang ah UM punya mock trial. Manaaa taw dapat ilham hehe. Ada rezeki boleh bergambor dgn aku. amacam?

      Delete
    4. pehhh hosmet aku dah beli kot ticket mock trial UM. Si aqila safuan ni pun ada sekali. Tapi aku tak sure yg show bila punya sebab mock trial UM buat banyak hari kan. Ni aku nak kabor angah aku baru posting lecturer kat kolej komuniti Lipis. Kau kalau nak lepak mamak tgk liverpool roger lah dia. Risau jugak aku tahap keamanan lipis ni.

      Delete
    5. nohorom kolej komuniti Lipis yg dekat dgn Zoo tu? HAHAHAH hujung dunia kot, Kesian gila angah kau!

      Delete
    6. Lipis ada zoo ke? kakaka.
      Takut jugak angah aku tak biasa hidup kat lipis compare dengan senawang kota metpolitan ni. HAHAHA k lah nanti aku melawat entry kau lain. Moga semangat kemas katil kau tidak luntur.

      Delete
    7. ada zoo. Ada la sekor dua tenggiling. Cembodo je ekceli. Senawang tak maju sgt kan? so angah kau xde la culture shock nnt. Lipis dah saing2 Tokyo kau tahu?

      Delete
  5. comelnya didah dengan gp ni.



    ada something ke. KAHKAHKAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. komen berbaur jeles aku sweet2 dgn didah.

      Delete
    2. Sweet sikit pun tak boleh.

      Delete
    3. saya support housemate saya je.

      seperti perkara perkara merindui ni dah lama terbit dari bibir dia.

      saya lari dululah.

      Delete
    4. Ehh JANGANNNNNNNNNNNNNN

      Delete
  6. lu semakin metroseksual sekarang. perlu gambir roger gua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no hal. lu patut bukak blog jual gambir sarawak kosmet. dah la balik tak roger gua itu hari

      Delete
  7. Kah8 agak2 aku baling duit siling melantun tak dia punya pergi cadar tu punya tegang???

    ReplyDelete
    Replies
    1. peh aku bukan dekat PLKN nak tegang2. kah kah. Janji kemas dan hensem je katil aku

      Delete
  8. ececeh... katil nak masuk dalam blog mestilah kemas kan.. kalu tak bersepah habis. dgn selimutnya tak berlipat. hahahah! =p

    ReplyDelete
    Replies
    1. pergh tak percaya katil gua kemas! hhahahahahahha

      Delete
  9. Pergh.. Kemas.. Mana helmet atas tilam? Haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. gua letak tepi. lpas tgkap gambar letak atas balik

      Delete
  10. Replies
    1. lah mmg la. ke kau nk tolong? hahaha

      Delete
  11. peh...berape lame je kemas ni kekekekke

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...