Anjakan Paradigma | downgila

Thursday, October 17, 2013

Anjakan Paradigma

Lu orang ada nampak gua komplen pasal rumet gua lagi kat sini? Tak ada kan? Bilik gua tak ada lagi bersepah macam gampang. Tak ada lagi bau rempah-ratus dari Timur Tengah dan tak ada lagi kelambu. Sebab rumet gua sekarang orang melayu, sangat bagus dan pembersih. Sebab dia bersih, gua otomatik jadik bersih sama.

Lu tak percaya lu 'compare' sendiri INI dan rajah dibawah. Kah kah kah. Ok mana mamat yang cakap katil gua boleh buat Treasure Hunt itu hari, mana?? Satu je gua risau. Kalau berbekalkan prinsip asal gua; 'kemas katil ni kerja perempuan', adakah gua sudah bertukar menjadi lebih feminin sekarang? Ahhh ni mesti efek Jodoh Itu Milik Kita ni. Cilakak.

downgila katil semak sekolah alam shah kolej kediaman kelima universiti malaya malam penghargaan dayasari

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...