Kasut Baru | downgila

Saturday, October 12, 2013

Kasut Baru

mizuno wave rider 15 2e 8kn-20410 flat feet

Setelah beribu kali jugak bermain agak agak dengan otak gua. Nak ke tak nak nak, nak ke tak nak, akhirnya gua telah mencapai kata sepakat untuk nak, dan membeli kasut baru untuk lari semalam. Dengan berbekalkan duit yang dah memang tak ada, gua dengan secara bangga ingin membuat berlagak dan menunjuk-nunjuk kasut baru gua. Mizuno Wave Rider 15.

Sekarang ni yang gua pening lepas ni gua nak beli nasik pakai apa ni. Agak-agak kafe Kolej 12 terima ke tak duit Jutaria?



12 comments:

  1. lebih kurang kan rupe kasut nih ngan kasut dlm entri nak vs ada tu.

    ReplyDelete
  2. cantik warna kasut baru tu

    ReplyDelete
  3. ala ko makan je la kasut tu slow2...haha lama nak habis tu kan.....!

    ReplyDelete
  4. ko exchange blik nasi dgn lambang kasut mizuno. ok lagi. kasut still ada.

    ReplyDelete
  5. kerja McD kan banyak kosong maa..kasi angkat la satu position.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku amek keputusan untuk belajar kasi habis dulu hahahahah

      Delete
  6. Pergh. Tu dia. Kasut New Balance ok tak? Aku ingat nak sambar satu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia xde specific brabd ok ke x. Janji kena dgn kaki kau. Try pergi kedai tu, tanya promoter tu untuk test kaki (flat feet, low arch, high arch) etc2. Klau kau beli kasut tu mahal mana pun tapi x ok, sakit jugak.

      Itu hari aku mula2 nak angkat New Balance jugak. Harga pun saing2. Tapi warna dia buruk, so aku angkat Mizuno.

      Delete
  7. pinjam bro. nak bawak pegi jogging heheh

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...