Badlishah Hanafi | downgila

Thursday, October 24, 2013

Badlishah Hanafi



Ya. Inilah Badlishah Hanafi, laptop gua yang telah banyak berjasa. Dulu gua pernah buat entry pasal laptop ni. Go SINI. Setelah bertahun-tahun setia dengan gua segala macam video edit, edit poster, gambar itu ini, laptop ini masih berhempas pulas bersama gua tak kira siang, malam, hujan, panas mahupun bersalji.

Baru baru ni, lepas gua tukar kipas laptop ni, gua perasan bunyik dia semakin ke pukimak. Kadang kadang tu nak tidor pun payah. Rasa macam ada sesuatu yang ingin menyerang gua. Gua jadi takut juga, dah la tidor tak baca doa. Bila terjaga, tengok tengok tak ada siapa siapa pun nak datang menyerang, laptop gua rupanya yang berbunyik macam setan.

Tak apa lah. Tunggu gua all-out kasi habis belajar, lepas tu terus shoot Low Yat angkat 'Kompiter Madu'.

Notakompiter: Kompiter madu adalah Ibu segala kompiter, RAM saja dah 65gig. Kompiter peringkat tertinggi, King Of Kompiter, sejenis kompiter yang boleh menyebabkan senyuman madu terukir di bibir.

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...