Kononnya Rendah Diri | downgila

Monday, January 14, 2013

Kononnya Rendah Diri

study last minute exam universiti malaya

Gua sebenarnya dah lama sabar dengan manusia jenis macam bila kita tanya macam mana exam tadi
dia jawab macam..

"Alaaa...tak boleh jawab langsung paper tadi. Sedih.", lagi dramatik siap lap air mata.

Sekali keluar result, nah makan! A solid. Paling teruk B+. Cilaka. Sama la macam "Alaaa pointer aku teruk gila sem ni...", sekali pointer 3 lebih jugak. Cilaka lagi. Lu rasa lu merendah diri la cakap macam tu? Cuba la pikir perasaan pelajar pelajar kurang cemerlang macam gua ni. Kalau 3 pointer tu teruk, habis gua ni apa? Teruk anjing la?

Kalau result ok cakap saje la "Alhamdulillah result aku ok."

Susah sangat?

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...