Kononnya Rendah Diri | downgila

Monday, January 14, 2013

Kononnya Rendah Diri

study last minute exam universiti malaya

Gua sebenarnya dah lama sabar dengan manusia jenis macam bila kita tanya macam mana exam tadi
dia jawab macam..

"Alaaa...tak boleh jawab langsung paper tadi. Sedih.", lagi dramatik siap lap air mata.

Sekali keluar result, nah makan! A solid. Paling teruk B+. Cilaka. Sama la macam "Alaaa pointer aku teruk gila sem ni...", sekali pointer 3 lebih jugak. Cilaka lagi. Lu rasa lu merendah diri la cakap macam tu? Cuba la pikir perasaan pelajar pelajar kurang cemerlang macam gua ni. Kalau 3 pointer tu teruk, habis gua ni apa? Teruk anjing la?

Kalau result ok cakap saje la "Alhamdulillah result aku ok."

Susah sangat?

32 comments:

  1. Sama macam kelas design aku. Aku rasa dia cuba nak sedapkan ati pelajar kurang cemerlang macam aku gak supaya tak nampak angkuh. Chill lah, apalah sangat exam result gempak, tapi bila waktu kerja @ praktikal bebetol, macam cilake kurang cemerlangnya sampai bos rasa tak sabar nak pecat. Chill.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi kau pelajar cemerlang kan. takpa2 asal kau paham perasaan aku wakaka. sep sikit dib!

      Delete
    2. lol. haah cemerlang sangat. Sampai kos 3 tahun leh panjang sampai 4 tahun. lols

      Delete
    3. hah dah aku? 4 bawak ke 5.

      Delete
    4. haha tu kat archi je, tak masuk lagi setahun sebelum masuk archi aku kat engineering. kah8

      Delete
    5. xpe lah dibah. rezeki kita lambat sikit. masa depan tak taw lagi ye dok

      Delete
  2. chill la. aku pun pelajar kurang cemerlang juga. budak budak ceni kadang kedek markah. aku tau sangat. haha

    ReplyDelete
  3. sabor gp,,ak paham sgt perasaan anda,,biasenye bebudak gini saje je nak ko cakap macam "peh gempak siot ko result power!!" wadehek

    ReplyDelete
    Replies
    1. lebih kurang la. pastu bila kita puji duk buat tersipu2 malu cam tahi gila baby

      Delete
  4. Aku paham aku paham. Sama la macam student cainis kelas aku. Ckp pekse teruk, x belajor. Last2 dapat straight A gak. Gampang perangai.

    ReplyDelete
  5. bagi diorang susah kot nak cakap macam tu. haha

    ReplyDelete
  6. Selalu da jumpe org camni

    ReplyDelete
  7. die mintak puji sikit le tu. huhu...puji je la

    ReplyDelete
  8. amboi marahnya cik abam ni..
    sabor bebanyak yer...depa tu memang jenis tak reti nak bersyukur tu.
    Moga depa diberi hidayah. Amin

    ReplyDelete
  9. tu sume pancingan .
    relax je bro .
    kasi tapau satu kali .

    ReplyDelete
  10. fokus bro .
    abai kan twitter .
    err .

    ReplyDelete
  11. budak engine15/1/13 9:00 AM

    bebudak dean list mmg gini haha

    ReplyDelete
  12. biasa dengar ayat gini..poyo jer semua ni

    ReplyDelete
  13. kejayaan dtg bila ada usaha yang bersungguh :)

    ReplyDelete
  14. Member2 aku pun sama macam tu gak. haizzz

    ReplyDelete
  15. ala besela tu...member aku ramai gak perangai mcm ni...last2 keje biase jer...kite yg pointer bese2 ni kje lg ok..zaman sekrng klau pandai blum tentu mase depan akan terjamin..ingat rezeki datng dari Allah..Setiap manusia ade level kepandaian masing2..jngn takabbur ape yg Allah bg.Itu semua hak Allah

    ReplyDelete
  16. hahahaha. sabar je la gp oi.deorang nak kena puji la tu. lepas tu mula la depa nak buat malu amcam tahi anjing. haraaamm.

    ReplyDelete
  17. Ni mesti gara-gara pointer ko sikit dari diorang sampai tak puas hati. Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. pointer aku mmg sikit dr semua org kot

      Delete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...