Mencarut | downgila

Tuesday, January 01, 2013

Mencarut

Ta ta tra ta!!!
Ta ta tra ta tra ta!!!
Ta ta tra ta tra ta tra ta ta!!!

Counter-Terrorist win!

"Ceh senang....", kata gua berbangga dengan pencapaian diri mengalahkan orang jahat di dalam game Counter-Strike. Lebih separuh juga tepat tembakan ke kepala. Sedang gua ingin menyambung pusingan seterusnya, kedengaran bunyi seseorang ingin membuka pintu bilik. Gua biarkan. Mesti rumet gua si Uzbek.

Klak..Pintu terbukak. Betul tekaan gua, si Uzbek baru balik dari kelas. Muka beliau masa tu semacam sangat eksaited dan sangat tidak sabar ingin memberitahu gua sesuatu.

Sambil membuka kasut didepan pintu, Uzbek memulakan perbualan.

"Azwan! i learned a new Malay word today!!", Ujar beliau.

"Yeah? Good for you..And what's the word?", tanya gua untuk mendapatkan kepastian.

Sambil senyum dan nada yang gembira Uzbek menjawab.

"Pukimak!"

"............"

facepalm epic mengeluh downgila

Notakaki: Kalau lah gua boleh tembak manusia betul macam dalam Couter-Strike, gua memang pekena tembak siapa yang ajar uzbek mende mende tak elok gini. Asshole



12 comments:

  1. dia taw x pukimak tu mender?

    ReplyDelete
    Replies
    1. gua rasa dengan cara dia yg hepi, dia xtaw

      Delete
  2. perkataan tahun baru gamaknya

    ReplyDelete
  3. budak engine1/1/13 8:17 PM

    wahahahah terang2 dah die tak tau mnde maksud

    ReplyDelete
  4. ko bgtahu dak ape mksud puk*m*k kat die?

    ReplyDelete
  5. Habislah kau!! Lepas ni semua menda nak 'p'mak' hahaha

    ReplyDelete
  6. Apasal lu tak tanya dia apa maksud pukimak tu.. Hahaha

    ReplyDelete
  7. apsallah kawan ko sorang ni..

    ReplyDelete
  8. ape respon lepas nko bagitau dye erti sebenar pukimak tu ?

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...