Pengalaman Mengambil Air Sembahyang Tadi | downgila

Thursday, January 17, 2013

Pengalaman Mengambil Air Sembahyang Tadi

Tadi aku nak sembahyang Asar. Jadi aku kena lah ambil air sembahyang. Nak ambil air sembahyang kena la ada air. Tapi aku tak pergi bilik air, sebaliknya aku pergi bilik membasuh baju. Dekat situ pun ada air kalau engkorang nak tahu.

Sampai saje aku terus lipat lipat seluar aku dan menonggek. Dah sampai basuh tangan kanan, aku rasa nak terkentut, jadi sebelum aku habiskan mengambil air sembahyang, baik aku kentut terlebih dahulu. Tak payah ambil air sembahyang dua kali. Smarvo.

Tengah aku kentut, masuk seorang brader entah dari mana. Masuk masuk saja tepat aku kentut. Dia terus pandang aku semacam. Aku dalam keadaan masih menonggek secara konsisten juga memandang dia semacam. Kami bertukar tukar pandangan 'semacam' selama lebih kurang 4 saat

bent down kentut

Krik krik krik

Situasi menjadi pelik seketika.

Selepas itu beliau keluar dari bilik basuh baju tersebut dan menunggu giliran diluar, dan aku mengambil semula air sembahyang. Kami masing masing tidak memandang semasa aku keluar dari bilik membasuh baju.

"Hek eleh. Macam la kentut kau wangi sangat."

patrick teoh HINA islam pencarian bloglist 2013

10 comments:

  1. ko kucing hitam ke putih? kakakakah

    ReplyDelete
    Replies
    1. mr.sarkastikus18/1/13 1:20 AM

      kau igt yg putih tu kucing ke. itu anjing xD

      Delete
  2. aku rasa dia berfikir la sama ada kira sah ke tak wuduk ko tadi tu. Aku rasa lahhhh

    ReplyDelete
  3. Dia nak kasi kau privacy tu. pikir positip pikir positip. Hahaha.

    ReplyDelete
  4. amboi sorg kata privacy sorang kata batal wakaka

    ReplyDelete
  5. Awkward moment... krik, krik, krik... ahahahah. xD

    ReplyDelete
  6. dia nak bgi gp feel amik wudhuq la tu . hahahahah

    ReplyDelete
  7. this, bro, made my day XD

    ReplyDelete
  8. pengalaman yang menarik...

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...