Happy Birthday Warriors 0307 | downgila

Tuesday, January 08, 2013

Happy Birthday Warriors 0307

warriors 0307 sekolah sultan alam shah putrajaya sekolah kluster rozaini abdul rahman ismail mat safar safwan norizan

1) 8/1/2003 gua dan sejumlah lagi kutu harapan bangsa masuk Alam Shah.
2) Orang pertama gua kenal Izzat Isam. Lepas tu dia masuk bilik gua selamba padahal budak rumah lain.
3) Ketua bilik gua G-Mex. Nama betul dia Izzat. Cerita selanjutnya go SINI
4) Ketua aras Mozac. Nama dia Muiz. Seorang jejaka zuhud.
5) Duit gua hilang RM50.
6) Selipar tertinggal dekat rumah.
7) Hari ni cukuplah 10 tahun dari hari pertama gua masuk Alam Shah.
8) Kek yang lu orang ganyang masa lepas habis SPM sampai cikgu emo dulu macam mana kira?
9) Azi lalok dah kawen.
10) Eimad boleh tidor berjalan lagi tak?
11) Gua sayang lu orang semua.
12) Halimi rumah keenam.

Gua dah lambat ni nak pergi library buat efektif study besok ada paper. Assalamualaikum dan selamat standing in the eyes of the world.


12 comments:

  1. Ak yakin eimad masih bleh tdo bjalan haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap2 lah. tu features plg awesome dekat dia

      Delete
  2. Happy anniversary lah untuk kau dan kengkawan kau yang kat SAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq weh. MRSM apa cerita

      Delete
    2. Aku tak de la cerita menarik zaman sekolah. Jahat aku sendiri-sendiri jer. haha

      Delete
    3. alaaaaaaaaaa cerita laaaaaaaaaaa

      Delete
  3. eimad comel8/1/13 12:49 PM

    gua syg lu jugak machaaaaaa

    ReplyDelete
  4. berdasarkan komen2 diatas...
    nampaknya lu orang semua saling mengenali


    *aku yang terasing*

    kbai haha

    ReplyDelete
  5. kau sas putrajaya tu ke? patut la salu nampak ko outing dekat alamanda

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi kau kerja kat rotiboy ke nmpak aku selalu

      Delete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...