16018020068212 | downgila

Friday, January 04, 2013

16018020068212

Pukul 11 pagi semalam dengan mata yang rabak baca buku berbagai formula, gua dapat sepucuk emel dari NetKL, gua punya tempat gua beli dot com tahun lepas. Faking laa sekejap je setahun dah.

Dear our valued user,
The domain(s) listed below are going to expire in 23 days. Renew now before it's too late...downgila.com - 16/01/2013
To ensure the domain does not expire, you should renew it now. You can do this from the domains management section of our client area here: http://billing.netkl.com
Should you allow the domain to expire, you will be able to renew it for up to 30 days after the renewal date. During this time, the domain will not be accessible so any web site or email services associated with it will stop working.
'Cilaka!'

Gua karate keyboard. Tengah tengah bankrap ni la mende alah expired ni nak buat hal. Tapi apa-apahal yang kat tajuk tu nombor akaun Bank Islam gua. Sila alert. Lu orang nak derma berapa pun gua terima. Kah kah kah

Hidup ni antara berani dengan tak berani je.

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...