Cerita Separa Betul: Pengawas Peperiksaan | downgila

Friday, January 11, 2013

Cerita Separa Betul: Pengawas Peperiksaan

Bermula hari Rabu itu hari, gua memulakan peperiksaan akhir semester untuk semester ini. Dan sejak hari Rabu itu hari jugak, pengawas peperiksaan yang pendek tu tak habis habis usha gua dengan Bangi. Asal lalu sebelah gua je tersipu sipu.

Semalam pun, semalam lagi pun dan hari ni juga. Tapi tadi gua membuat pandangan tajam dekat dia, habis peperiksaan dia terus datang dekat gua.

"Maaf saya tak bermaksud nak tengok awak lama lama, tapi awak ni Sam Bunkface kan?"

"HAHAHAHHAHAHAJSHOAIUDOIU#$@#HOIUHiahsidhuieHQWEY*()EUYWQ!!*eyiuaosyd!!"

Notabunkface: Lu orang anggap je la cerita ni betul. Gua baru nak gembira sikit ni.

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...