Tak Sihat | downgila

Friday, December 07, 2012

Tak Sihat

Gua tak berapa nak sihat ni. Rasanya start tak sehat lepas jogging dalam hujan lebat malam malam hari Khamis itu hari. Gua bukan suka berjogging dalam hujan ni. Mula mula hari ok saje. Sampai tengah jalan tetiba hujan datang entah angin tak ada apa tak tiba tiba mencurah segala rahmat.

Gua apa lagi pecut la lari balik kolej. Sampai kolej basah kuyup. Tup tup hidung terus penuh dengan mukus. Hah positive selsema tahap 4.

Tadi hujan lagi. Suhu gua rasa sampai jugak lah 24 darjah celcius. 24 darjah celcius ni dah sejuk lu orang tau tak? Lepas mandi gua jadi menggigil. King Of menggigil. Yang setan nye, bila gua masuk bilik nampak rumate gua rilek aje pkai seluar pendek apa baju tak ada lepas tu pkai stokin. Gila real mamat ni.

Ta ta ta ta gua menggigil kesejukan. Rumet gua pandang tersenyum sinis.

Dia kata sejuk macam ni tak mencabar lansung. Katanya dekat Uzbekistan sejuk dia sampai -20 darjah. Habis semua beku. Air neskepe tarik panas pun boleh jadik beku. Gila apa? Gua darjah paling tinggi pun darjah 6 Perwira dulu masa sekolah dekat Sekolah Kebangsaan Relong, Kuala Lipis.

Kakakaka.

20 comments:

  1. last2 ape gambar pun xde.. haha smoga cepat sihat

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha itu lah. tak jumpa apa yg nak dicarik

      Delete
  2. tahniah lu kena demam. Kurang-kurang hapus sket dosa kecik lu. Anyway, bak kata aku, pergi minum air suam bebanyak.

    ReplyDelete
  3. Semoga cepat sihat woo woo gp.

    ReplyDelete
  4. budak engine7/12/12 10:34 PM

    patut la ak tgk ko muka lemah je

    ReplyDelete
    Replies
    1. seram pulak gua baca komen lu. oi pakai nama betul. siapakah andaaaaa

      Delete
    2. budak engine7/12/12 10:42 PM

      haha ade laaaaaa

      Delete
    3. (╯‵□′)╯︵┴─┴ *flip table

      Delete
  5. musim2 hujan ni mmg sng kene selseme,,,,bykkan minum air suam la

    ReplyDelete
  6. ta ta ta ta ce ce ce pa pat pat se se sem buh buh buh

    ReplyDelete
  7. padan muke engko.
    kakaka

    ReplyDelete
  8. Aku dulu darjah 1 rilex je..Takda hal sejuk pun bila darjah 1. Wakaka

    ReplyDelete
  9. err .
    sebaik x darjahanam .
    hoho !

    ReplyDelete
  10. telan ubat batuk la wehh.

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...