Tak Sihat | downgila

Friday, December 07, 2012

Tak Sihat

Gua tak berapa nak sihat ni. Rasanya start tak sehat lepas jogging dalam hujan lebat malam malam hari Khamis itu hari. Gua bukan suka berjogging dalam hujan ni. Mula mula hari ok saje. Sampai tengah jalan tetiba hujan datang entah angin tak ada apa tak tiba tiba mencurah segala rahmat.

Gua apa lagi pecut la lari balik kolej. Sampai kolej basah kuyup. Tup tup hidung terus penuh dengan mukus. Hah positive selsema tahap 4.

Tadi hujan lagi. Suhu gua rasa sampai jugak lah 24 darjah celcius. 24 darjah celcius ni dah sejuk lu orang tau tak? Lepas mandi gua jadi menggigil. King Of menggigil. Yang setan nye, bila gua masuk bilik nampak rumate gua rilek aje pkai seluar pendek apa baju tak ada lepas tu pkai stokin. Gila real mamat ni.

Ta ta ta ta gua menggigil kesejukan. Rumet gua pandang tersenyum sinis.

Dia kata sejuk macam ni tak mencabar lansung. Katanya dekat Uzbekistan sejuk dia sampai -20 darjah. Habis semua beku. Air neskepe tarik panas pun boleh jadik beku. Gila apa? Gua darjah paling tinggi pun darjah 6 Perwira dulu masa sekolah dekat Sekolah Kebangsaan Relong, Kuala Lipis.

Kakakaka.

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...