Shine Bright Like A Hijabista! | downgila

Friday, December 28, 2012

Shine Bright Like A Hijabista!

Melihatkan style style tudung terbaru yang makin lama makin menakutkan ni, gua jadi nak gelak pun ada. Kah kah. Cakap lebih lebih nanti geng-geng hijabista serang gua, pastu kena serkup pulak dengan tudung diorang. Peh boleh mati lemas. Gua pun bukan perfect sangat bab bab pakaian ni. Jogging pun pkai seluar pendek.

Apa apa pun, bende ni boleh jadi bukti untuk generasi akan datang ni. Haha. Pakai la belit belit. Gua rasa makwe tudung bawal jugak paling kool. Ok la dari tak pakai terus ye dok. Ikut demeh la

Jadi gua petik kata kata brader SaifulIslam ni

Makwe ni pulak tweet gini..


Jalinan Serangkai Oleh Syahida Saidun khairul fahmi leuniey
Hijabista DIY Tudung: Pastle Turban
Hud Harimau Akar Oleh Syahida Saidun tutorial hijabista
Nama tudung ni Hud Harimau Akar. GILA SMARVO!!

Notakaki: Kalau adik gua keluar rumah pkai gini memang gua lastik guna terung pipit.

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...