Shine Bright Like A Hijabista! | downgila

Friday, December 28, 2012

Shine Bright Like A Hijabista!

Melihatkan style style tudung terbaru yang makin lama makin menakutkan ni, gua jadi nak gelak pun ada. Kah kah. Cakap lebih lebih nanti geng-geng hijabista serang gua, pastu kena serkup pulak dengan tudung diorang. Peh boleh mati lemas. Gua pun bukan perfect sangat bab bab pakaian ni. Jogging pun pkai seluar pendek.

Apa apa pun, bende ni boleh jadi bukti untuk generasi akan datang ni. Haha. Pakai la belit belit. Gua rasa makwe tudung bawal jugak paling kool. Ok la dari tak pakai terus ye dok. Ikut demeh la

Jadi gua petik kata kata brader SaifulIslam ni

Makwe ni pulak tweet gini..


Jalinan Serangkai Oleh Syahida Saidun khairul fahmi leuniey
Hijabista DIY Tudung: Pastle Turban
Hud Harimau Akar Oleh Syahida Saidun tutorial hijabista
Nama tudung ni Hud Harimau Akar. GILA SMARVO!!

Notakaki: Kalau adik gua keluar rumah pkai gini memang gua lastik guna terung pipit.

25 comments:

  1. peh .
    bole simpan macam² dalam tudung ni .
    bahye² .

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh simpan alatan dapur seperti gula, garam, ajinomoto..botol kicap pun boleh ni

      Delete
  2. Aku cukup anti dengan org pakai tudung meriah. Sebab bagi aku jangan tambah kebodohan dengan pakaian.-.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu hijab stylo lah .
      ahahah !

      Delete
    2. haha. pening kepala aku tgk weh adib oi

      Delete
    3. ko gi jer times square. bspah budak2 pki cm ni ah. -.-

      Delete
  3. hud harimau akar pergh. ganaz...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ganas la. dia cakar kau baru taw

      Delete
    2. jangannnnnnnn hahahah

      Delete
  4. Haha. yang gambar no4 tu macam balut kepala dengan bandage, macam pocong pun ada. Cun!. tapi setakat ni tak pernah nampak lagi orang berkeliaran pakai tudung camnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni nk modelling je ni. Kalau pkai keluar mmg berpeluh jugak lah satu badan

      Delete
  5. awek no 3 tu comel gile weh, ade no?

    ReplyDelete
  6. aku baru baca haritu. tak terasa bodoh sangat la sebab aku tak pakai pesen sakai gini. kalau aku pakai tudung bawal simple gitu kau nak lastik tak?

    ReplyDelete
  7. ni la pesen 'org tamak slalu rugi'..
    klu bole smua tdung @ shawl dlm almari tu dia nak pakai skaligus..
    hohoho...
    tp jrg jgk la nampak orang pkai camni pegi jalan2.. hihihi..

    ReplyDelete
  8. Agak-agak kain kafan nanti boleh buat pesen hijabista ni tak? hahaha.

    ReplyDelete
  9. hmm sy pun baru berjinak-jinak nk pakai tudung ni. suka dgn turkish design / style .. tp bila tgk fesyen dkt atas rasa down pula (tibe2 hehe). mmg trend ke dkt Malaysia mcm ni ? mcm unbelievable pulak hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni tgh trend. tp saja suka suka photoshoot kot. Pakai tudung yang penting selesa je. Sila la teruskan niat murni anda =)

      Delete
  10. Ada tutorial takkk? hahah. xD

    ReplyDelete
  11. Comel, yang pentingnya, tutup aurat :)

    New: Contest: Get RM100 Topup!

    ReplyDelete
  12. Tah apa yang cantiknya tah fesyen tudung macam ni. Baik selimut je terus dari atas sampai ke bawah.

    ReplyDelete
  13. yang cantik tu..nampak cantiklah. yang hodoh..serius bertambah hodoh. Pakai tudung labuh dan bawal labuh tu dah kira cantik dah..apsal kena pusing-pusing nih..ingat karipap ke?

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...