Sawan Najwa Latep | downgila

Wednesday, December 05, 2012

Sawan Najwa Latep

screaming man depressed stress

Peh tak boleh jadi. Tak boleh....

Pada gua, lagu itu memang benar benar berhantu. Benar benar menusuk. Bulu roma secara sendiri meremang  apabila terdengar lagu itu. Gua akan tercari cari dari mana datangnya lagu itu. Jantung gua akan berdebar debar. Semangat gua semacam menggila. Kalau mengantuk, hilang terus selera tidur. Kalau mengunyah, terhenti terus kunyahannya.

"Kau melihat diriku,
seperti sesuatu,
yang mencabar dirimu..."

Peh tak boleh jadi. Tak boleh....

Lagu lagu lain memang tak boleh lawan. Negaraku tak boleh. Sum 41 tak boleh. 10 lagu terbaik dunia sepanjang zaman pun gua tak heran..Tak sama pun taraf.

Peh..memang sawan le lagu Najwa Latep Kosong versi Beyonce ni.. GO SINI !

14 comments:

  1. engko tak rasa ke muka dia ada macam suami ko tu ,sape eh sape eh hah gary steven robbat. kiut jugak kan? heheh

    ReplyDelete
  2. hai bro.. lagu nazwa menjadi kegilaan sekarang ni..

    ReplyDelete
  3. jilaka!
    T____T

    ReplyDelete
  4. Muka ganas tapi layan lagu najwa lateppp.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muka aku ganas ke? hahahhasoiasdas

      Delete
    2. Ingat gambar atas tu muka ko.. Bukan rupanya. Hahaha

      Delete
  5. xdpt nk layan lagu najwa versi beyonce tu bro..

    ReplyDelete
  6. Kirim salam sama itu mamat dalam video. cilaka

    ReplyDelete
  7. alaaa...the video is private

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...