Mencabar Senior Senior Alam Shah | downgila

Sunday, December 23, 2012

Mencabar Senior Senior Alam Shah

Kalau gua boleh undur masa, gua nak pekena undur masa ke tahun 2004. Masa tu gua, Bangi, Gengster Dulang Kechil, Sarang Buaya, Haikal Mondok, Mok semua masih di tingkatan dua dan selalu dipanggil abang senior.

Masa tu kalau dia orang panggil datang bilik untuk agenda seperti kemas loker, tegang cadar, lap kipas, urut kaki, tapau nasik, dan agenda bangang lain, gua nak datang dengan Bangi pastu gua nak cakap:

"Kau ada tangan ada kaki kau buat sendiri. Abang aku kat rumah pun aku tak pernah urut", dengan nada guru besar.

Lepas tu senior tu mesti ajak 'sparring', masa tu kita orang terus buat gaya macam dalam gambar ni.


noh hafizri azwan downgila pegalaman alam shah pergaduhan sungai petani


Muka kasi sombong tahap king punya. Pastu cakap "LAI!". Peh! mau semua senior tu mencicit lari tak cukup tanah gua kabor.

Tapi... diorang lari kejar gua dengan Bangi la. Lepas tu sure lebam satu badan gua. Kah kah kah. Gua risau Bangi je. Lari dah la slow serupa najis. Gua takpe lah sebab gua lari memang laju gila. Kah kah kah.

Ah! "Lebam tolak tepi. Yang penting smarvo" -Azwan GP, 2012

gambar asal kredit to Saznizam

18 comments:

  1. muke gini kalo depan ak pun ak kasi penampor je hahahhahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi. aku mlas je nk naik tgn dengan perempuan. hahahah

      Delete
  2. kah kah...pandai juga otak lu ni

    ReplyDelete
  3. HAHAHHAHAHAHAAIKALLLMONDOQUEEEE

    ReplyDelete
  4. biasalah tu kalau dok asrama. hehe..

    ReplyDelete
  5. gua pandai urut.


    peh
    motip sgt

    ReplyDelete
  6. mcm propaganda k-pop pun ade aku tgk. -.-

    ReplyDelete
  7. Kalau dah mulut itik macam dalam gmbar tu mau kena sumbat kasut dengan stokin buusk... Haha

    ReplyDelete
  8. Kalu buat muka gini bukan sebab ajak sparring pun aku dah boleh bagi kaki.. Haha..

    ReplyDelete
  9. noh 3 mata kot sukantara untuk halimi..hahahah!

    ReplyDelete
  10. macam sial kau punya cerita. tersembur air aku minum tahu! hahhaa!

    ReplyDelete
  11. tolong la noh, jgn malukan species Halimi boleh x ? longgar lutut gua.

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...