Hal Raya : Ketagihan | downgila

Sunday, August 26, 2012

Hal Raya : Ketagihan

kuih raya murah tesco cookie chocolate

Kalau lu orang nak tahu kan, sekarang kan, gua kan, mengalami satu tabiat aneh taw. Balik kerja, gua jadi menggigil. Macam ada benda tak kena. Mulut rasa macam tak ngam. Rasa macam tekak nak kabor sesuatu. Muahh

Hah kesudahannya kuih tat nenas Tesco gua kira tadi dah tinggal dalam 3-4 biji je. Lepas ni gua attack biskut coklat cip Tesco pulak. Dah habis biskut coklat cip Tesco, kuih yang petak-petak, lepas tu bintang-bintang..nasib baik duduk kolumpo susah nak jumpa bahulu dalam tin Milo bersaiz jumbo tuh.


Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...