Kisah Hari Last Praktikal | downgila

Thursday, August 30, 2012

Kisah Hari Last Praktikal

Selesai 10 minggu pertapaan gua di site Mutiara Damansara dan lepas ni tak perlu lah lagi gua pekena RedBull setelah pulang dari kerja. Tapi nampaknya, Gua masih lagi antara yang terbaik dalam pengurusan hal hal jaga hati pekerja.

Buktinya, hari ni bangla bangla site gua menganjurkan makan makan Beriani dan kari daging lembu. Gua sebenarnya terharu jugak. Rasa diri seperti dihargai. Disebabkan gua terharu, gua makan 4 pinggan nasi beriani. Kah kah kah.

Ni gua selitkan sikit gambar sempena hari last praktikal ni.

Ni beras yang bangla2 ni guna. Kecik gila. Satu pack kecik RM16 katanya. Masa raya RM18. Tak ada jual kat IKEA

bangladesh rice beriyani shukri azriy shahrir popo roseley downgila nasi beriani bangla Universiti malaya internshipNi dessert diorang. Entah pelancau dia tulis

bangladesh rice beriyani shukri azriy shahrir popo roseley downgila nasi beriani bangla Universiti malaya internshipBangla tengah masak. Rilek aje tak pakai baju. Patut la extra sedap

Ni dessert, mende alah tadi tu masak dengan susu. Campak kismis sedas dua. Sedap terok!

bangladesh rice beriyani shukri azriy shahrir popo roseley downgila nasi beriani bangla Universiti malaya internshipDengan Engineer

bangladesh rice beriyani shukri azriy shahrir popo roseley downgila nasi beriani banglaDengan 'Engineer'

Tu je la gambor. Ok. Lu orang g la baca post lama lama dulu. Gua nak pergi tandas untuk kali ke 4 ni. Sakit pulak perut.


Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...