Kisah Hari Last Praktikal | downgila

Thursday, August 30, 2012

Kisah Hari Last Praktikal

Selesai 10 minggu pertapaan gua di site Mutiara Damansara dan lepas ni tak perlu lah lagi gua pekena RedBull setelah pulang dari kerja. Tapi nampaknya, Gua masih lagi antara yang terbaik dalam pengurusan hal hal jaga hati pekerja.

Buktinya, hari ni bangla bangla site gua menganjurkan makan makan Beriani dan kari daging lembu. Gua sebenarnya terharu jugak. Rasa diri seperti dihargai. Disebabkan gua terharu, gua makan 4 pinggan nasi beriani. Kah kah kah.

Ni gua selitkan sikit gambar sempena hari last praktikal ni.

Ni beras yang bangla2 ni guna. Kecik gila. Satu pack kecik RM16 katanya. Masa raya RM18. Tak ada jual kat IKEA

bangladesh rice beriyani shukri azriy shahrir popo roseley downgila nasi beriani bangla Universiti malaya internshipNi dessert diorang. Entah pelancau dia tulis

bangladesh rice beriyani shukri azriy shahrir popo roseley downgila nasi beriani bangla Universiti malaya internshipBangla tengah masak. Rilek aje tak pakai baju. Patut la extra sedap

Ni dessert, mende alah tadi tu masak dengan susu. Campak kismis sedas dua. Sedap terok!

bangladesh rice beriyani shukri azriy shahrir popo roseley downgila nasi beriani bangla Universiti malaya internshipDengan Engineer

bangladesh rice beriyani shukri azriy shahrir popo roseley downgila nasi beriani banglaDengan 'Engineer'

Tu je la gambor. Ok. Lu orang g la baca post lama lama dulu. Gua nak pergi tandas untuk kali ke 4 ni. Sakit pulak perut.


14 comments:

  1. gambar no.3 tu rare! berbulu tekak gua dowh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha try duluu. sedap owh

      Delete
    2. Acaner nak try? Ko sendiri pun dah sampai 4x ke jamb...

      Delete
    3. yg lepas tak kira. yg penting masa makan tu sedap

      Delete
  2. hahaha. style arrr. nampaknya terserlah awak tu dihargai.

    ReplyDelete
  3. dah habis praktikal bro .
    tahniahh .
    hoho !

    #patut lah beriani bangla sedap kata kau .
    itu rahasia nye .

    ReplyDelete
  4. lu dengan bangla lebih kurang ja

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan? aku hensem kan. "fuh abg engineer kite!"

      Delete
  5. wowwwww
    op op opp oppa gangnam style. haha

    err k.

    ReplyDelete
  6. good luck dimase akan dtg!

    ReplyDelete
  7. terbaek la bangla jadi tukang masak haha lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. terbaik la farewell parti ngn bangla..hehe

      Delete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...