Perut Komando | downgila

Monday, February 13, 2012

Perut Komando

downgila roti gardenia sakit perut

Okay, jam menunjukkan pukul 1:41 pagi. Perut mula berbunyi rancak, bila dengar betul betul, macam ada gaya lagu Najwa Latep mengah mengah salah beat. Gua usha sekeliling bilik, makanan apa pun takde. Yang ada hanyalah sebungkus roti Gardenia yang masih belum sempat gua habiskan terletak elok di bucu meja. 

Gua capai roti. Tengok tarikh luput. Tertera "09 FEB 2012".

"Ohh. Baru 4 hari expired. No big deal", gua berspeaking 

Berpegang pada prinsip "membazir amalan syaitan", gua terus jadik bersemangat seraya membuka ikatan roti dan memakan empat keping roti Gardenia. Gua rasa roti tu masih sedap aje. Janji kenyang. Gua syak ni semua kerja syaitan la ni yang buat gua ragu ragu nak makan roti ni.

Kemaskini 8:21 pagi
Ok gua gerak tandas dulu. Jilaka sakit gila perut. Roti ni gua sedekah dekat monyet aje lah


Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...