Soalan Kacak | downgila

Tuesday, December 13, 2011

Soalan Kacak


Buat sesiapa yg tak tahu lagi, baru baru ni gua eksiden, ada patah bahu, so sebelah tangan gua tak berapa efisyen, nak menaik pun payah. Hah tengok dah salah eja. Ahh gua malas nak padam.

So untuk 3 hari, gua terpaksa berehat di rumah di Lipis. Nak dijadikan cerita satu hari gua kat rumah, ada la jiran jiran datang rumah, bila nampak gua tangan sebelah ada kain anduh ni dia tanya la mak gua.

"Lahh kenapenye anak aok ni Ne....", Ne tu nickname mak gua.

"Eksiden kelmarin kat UM, patoh bahu tu"

"Naik moto??"

"Ha'ah..nak ngelok kerete last last langgor ke divider"

"Pastu tu jatuh la tuu?"

Gua dengar terus menjawab dalam hati

"Takde ahh, keh terbang.....bengap"

Okey, itu aja gua nak cakap. Sekian, terima kasih

******

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...