Barai | downgila

Monday, December 05, 2011

Barai


Dulu masa tingkatan 1 sampai tingkatan 5, gua tinggal di asrama. Macam biasa lah, kalau tinggal di asrama, kerja gua hari-hari selama 5 musim itu adalah pergi sekolah. Gua pergi sekolah dari pagi pukul 7.15 sampai ke pukul 1.50 petang.

Kemudian dari pukul 2.30 petang sampai pukul 4.30 petang. Ada prep petang, masa tingkatan 1, prep petang adalah masa untuk rilek rilek di kelas walaupun selalunya berpeluh peluh. Tapi bila naik tingkatan 5 ada je lah kelas tambahan.

Tak habis lagi. Kemudian malam pun ada dari pukul 9 sampai pukul 11 malam. Esoknya ulang lagi. Lusa pun.

Disebabkan perasaan tertekan yang amat sangat, gua dan geng geng gua selalu merakam beberapa video ekstrem.

Pagi ni gua fikir balik, barai betul gua dulu. Barai barai. Bukan sikit sikit punya barai. Gila babi punya barai. Barai square



Notakaki : Mana satu gua pun gua tak ingat. Budak yang supply camera High Definition ni sekarang dekat Indon buat medic. Yang baju belang belang tu kat Jepun buat engineering.

*****

12 comments:

  1. kau kan pemain keyboard.. so kau mesti hijau tuh.. XD

    ReplyDelete
  2. aku bajet hg yg pakai baju kaler hijau . haha

    ReplyDelete
  3. abang rasa, lu ada dalam gerombolan tu. tapi abang tak pasti mana

    ReplyDelete
  4. Aku macam yakin kau yang main gitar tu. Takkan la kau tak kenal jam kau sendiri? Aku rasa nak sepak mamat yg bajet main violin (dgn harapan tu pun kau, boleh aku sepak kau nanti).

    ReplyDelete
  5. HHAHAHAHAHA. GUDLUCK MENEKA

    ReplyDelete
  6. Hahah. Gilos! ko yg tepi sekali tu kan? yg bajet maen violin (bak kata komen diatas) sebab nama ko keluar dulu. Hahah. Muke sape la yg korang pkai tuh. Kah3.
    xD

    ReplyDelete
  7. RT lanaya . serious barai cube ! hahaha

    ReplyDelete
  8. Hahahahahhaha. best best!!!

    ReplyDelete
  9. mohon mainkan untuk gua

    ReplyDelete
  10. ak sbg kawan si azwan mat datar time skola ingin mmberitahu yang azwan yg wat2 men violin tu

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...