Aktiviti Hujung Minggu Di Putrajaya | downgila

Monday, March 31, 2014

Aktiviti Hujung Minggu Di Putrajaya



Semalam hari Ahad gua dengan kutu-kutu ni pergi ke Putrajaya untuk aktiviti Futsal free. Dekat Presint 18. Nak dijadikan cerita semalam panas gila babi. Dah la masa main, si Chomet telah disepak dibahagian lelaki beliau. Lepas tu jadi lah terguling-guling atas gelanggang panas. Kesian gila gua tengok. Yang sepak tu boleh blah macam tuuuu je. Cilake.

Disebabkan pasukan ini adalah lubuk, kami hanya sampai ke peringkat separuh akhir. Paling lubuk adalah Shahri. Main duk melilau je, kiri-kanan kiri-kanan kepala pusing. Gol tak jugak. Bengap. Shahri juga nampak jelas gentar dan longgar kaki apabila berhadapan dengan penjaga gol pasukan lawan yang badannya adalah sangat besar dengan linkungan diameter 45cm. Separuh gol tu badan penjaga gol tu saje.

Lepas dah berpeluh-peluh di gelanggang, perut mula lapar dan kita orang bergerak ke tempat paling hepening di Putrajaya iaitu Alamanda. Alamanda semalam ramai betul manusia. Masa dulu-dulu Alamanda ni kosong sampai boleh berlari-lari je depan Rotiboy tu.

Selepas makan, kami ke Sekolah Alam Shah untuk saje-saje dan solat Asar. Bangi dengan Che Nat@Syaf dah balik dah masa ni. Tinggal kita orang berlima je. Bila dah sampai sekolah mula lah nak bergambor je keje.

Ridhwan Tahir Ichiban Shahri Bahari Azrul Chomet Sekolah Alam Shah
Ridhwan Tahir Ichiban Shahri Bahari Azrul Chomet Sekolah Alam Shah

Kah kah masa jalan dalam kelas mana entah gua terjumpa motivasi ceria ni atas meja. Kah kah kah. Ada ke nama Lego? Bagi la nama Syahbudin ke, Ibrahim Binokular ke. Ni Lego.


Yang paling gua kesian budak ni. Jahat sial siapa pergi conteng-conteng janggut dengan tambi dekat muka dia tu. Ish ish ish. Tapi macam setailo juga kan? Kah kah kah. Yang penting bukan gua yang conteng!



Notakaki: Ayat dengan tulisan condong menunjukkan penipuan.

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...