Hantu Moden | downgila

Saturday, March 08, 2014

Hantu Moden


Tadi lepas solat subuh gua tidor la balik. Dalam 6 saat pejam mata gua lena dan terus masuk ke alam mimpi. Gua mimpi ke sekolah lama di Alam Shah Cheras. Kita orang buat 'reunion' la kononya. Main itu main ini. Yang tak bestnya gua asyik kena kacau dengan hantu. Ada satu kali tu, gua tengah duduk sikat rambut ada hantu gigit ibu jari kaki gua. Pergh real gila mimpi tu. Rasa dia punya sakit.

Yang bestnya entah dari mana ada sorang wak ni muncul bagitau yang sebenarnya, semua kawan-kawan gua adalah hantu. Diorang mati eksiden jatuh gaung masa dalam perjalanan ke sekolah tu lah. Malam tu gua terus bukak laptop nak pasang la surah Yasin ke apa yang patut. Tengok-tengok semua surah-surah Al-Qur'an dalam laptop gua dah kena delete, lepas tu hantu-hantu tu pandai pulak pergi 'empty recycle bin'. 

9 comments:

  1. peh. memang moden dan berteknologi tinggi hantu ni.

    ReplyDelete
  2. Ni bukan hantu moden, ni hantu aram jadah... aku slalu kalau mimpi gini bangun2 mesti peluh satu badan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboi kau berjogging dalam mimpi ke

      Delete
  3. pehh .
    hantu celik IT nih .

    tidor basuh kaki tak ?

    ReplyDelete
  4. plot twisted :Hantu tu sebenarnya kau.mungkin.

    ReplyDelete
  5. Haha kasik kat Pierre Andre skrip ni.. ada potensi ni

    ReplyDelete
  6. Hantu tu yang delete semua surah Al Quran tu kot.. Memang ngarut betul la mimpi ko ni.

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...