Soalan Cepumas Petang Semalam. | downgila

Wednesday, April 09, 2014

Soalan Cepumas Petang Semalam.

Semalam lepas puas bergelimpangan dari lepas makan tengah hari sampai petang, gua keluar rumah untuk berjalan kaki. Kasut tak bawak balik nak jogging. Lagipun kalau gua jogging kat area Kg Berembang ni, mokcik-mokcik semua pandang slekkk je. Faking.

Dalam 10 minit berjalan, gua lalu depan rumah Hussein Alam Flora tu. Rumah beliau baru je siap. Satu lagi baru naik tiang. Tiba-tiba bini dia menegur gua dari jauh.

"Eh aok! Tengah jalan kaki ke tu?!", dengan suara melaung.

Gua hanya mampu angguk-angguk sambil senyum je. Bagus rakyat Malaysia ni. Dia nampak gua tengah jalan kaki tapi dia masih nak ambil berat, mana lah tau kot kot gua ada sorok motor dalam poket keee kan?

7 comments:

  1. Owh balik kampung ke? Patut lar aku tunggu - tunnggu ko tak datang pun 360 Bazaar hari tue. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wehh sorry, aku kena balik juge, Bila2 ada event lg kau update laaa eh

      Delete
  2. ni pesen peramah sgt ni..ade je bahan jadikan bebual..

    ReplyDelete
  3. kalau aku jawab aje merepek repek . haha

    ReplyDelete
  4. HAHAHAHA APASAL KELAKAR SANGAT WOI

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...