Soalan Cepumas Petang Semalam. | downgila

Wednesday, April 09, 2014

Soalan Cepumas Petang Semalam.

Semalam lepas puas bergelimpangan dari lepas makan tengah hari sampai petang, gua keluar rumah untuk berjalan kaki. Kasut tak bawak balik nak jogging. Lagipun kalau gua jogging kat area Kg Berembang ni, mokcik-mokcik semua pandang slekkk je. Faking.

Dalam 10 minit berjalan, gua lalu depan rumah Hussein Alam Flora tu. Rumah beliau baru je siap. Satu lagi baru naik tiang. Tiba-tiba bini dia menegur gua dari jauh.

"Eh aok! Tengah jalan kaki ke tu?!", dengan suara melaung.

Gua hanya mampu angguk-angguk sambil senyum je. Bagus rakyat Malaysia ni. Dia nampak gua tengah jalan kaki tapi dia masih nak ambil berat, mana lah tau kot kot gua ada sorok motor dalam poket keee kan?

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...