Ancaman TPPA dan Lawatan Obama ke UM | downgila

Saturday, April 26, 2014

Ancaman TPPA dan Lawatan Obama ke UM

Ancaman TPPA lawatan obama ke malaysia bantah TPPA

Bukan je pesbuk pagi tadi gua ternampak poster ni. Bantah TPPA ke apa entah nak buat dekat Sogo. Gua pun tak tau apakebende TPPA ni. Tapi poster ni lawa. Kalau lu orang rasa macam setailo je pegi la, untung-untung jumpa jodoh kat sana.

Esok hari Ahad, Obama nak datang UM, jalan dekat UM semua dah habis turap. Macam cilake je Obama nak datang baru nak turap jalan. Kalau tak? Haram, jalan serupa anjing, bonggol je banyak. Lepas tu bila orang cakap macam tu, UM respon sebenarnya jalan nak turap bukan sebab Obama nak datang tapi memang dah lama plan nak turap. Kah kah kah. Iye iyeee je diorang ni semua, semua ni sebenarnya tak salah lagi adalah helah illuminati untuk menyesatkan golongan bumiputera supaya lebih mengagungkan Amerika dari Dr Mahathir.

Jalan keluar masuk UM semua tutup besok, pintu Damansara je yang buka. Dengar cerita habis CIA, FBI, Polis dan Azwan Ali datang besok untung keselamatan bader Obama. Jadi dengan rasa bergaya, gua nak protes penutupan pintu-pintu UM esok dengan menghabiskan masa di bilik dan tido. Padan muka Obama. Rasakan kemarahan gua.

Poster gua cilok sini

15 comments:

  1. ohh Azwan Ali pun ada .
    tak feat dengan Azwan Mat Datar ke ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gua bergerak bebas bro. Freelance! HAHA

      Delete
    2. weh , aritu kat wechat nko punya autoreply ke ?
      gua tertipu siakk .
      sebaik private , kalau public malu gila .

      Delete
    3. Xde ah, aku lah yg reply tu. Tp xpkai dah wechat ...berat la

      Delete
  2. Kahkah macam haram azwan ali. ala biasala kalau pm or org besar nk datang baru la turap. diorang x dtg nk turap buat apa. habiskan duit gomen je! kakaka

    ReplyDelete
  3. marah betul ko protes tutup mata..aku sangkut jem sbb Ayahanda Paduka Obama ni kat highway sabtu lepas..siak betul..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nakharam semalam aku nak makan semua kafe tak bukak, nak keluar pintu tutup, apa kes la sial betul punya amerika

      Delete
  4. salam ziarah ya akhi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ukhti. Selamat datang!

      Delete
    2. enta tahu tak ni ana baru balik umrah?

      Delete
    3. wah. alhamdulillah. add wassap ana, 013-9128561

      Delete
    4. ok lepas ni tak payahlah ana melawat sini nak borak dengan enta. kakaka

      Delete
  5. On the same day, aku ada event kat Ritz Carlton, tempat Obama tido, dia punya kawalan Ya Rabbi! Serupa terrorist dah aku ni dibuatnya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lah yeke. Bajet bajet penting je Obama ni

      Delete
  6. Kau dah siap basuh baju belum?? *tetibe* protes bagus.! Aku suka cara itu.

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...