Ancaman TPPA dan Lawatan Obama ke UM | downgila

Saturday, April 26, 2014

Ancaman TPPA dan Lawatan Obama ke UM

Ancaman TPPA lawatan obama ke malaysia bantah TPPA

Bukan je pesbuk pagi tadi gua ternampak poster ni. Bantah TPPA ke apa entah nak buat dekat Sogo. Gua pun tak tau apakebende TPPA ni. Tapi poster ni lawa. Kalau lu orang rasa macam setailo je pegi la, untung-untung jumpa jodoh kat sana.

Esok hari Ahad, Obama nak datang UM, jalan dekat UM semua dah habis turap. Macam cilake je Obama nak datang baru nak turap jalan. Kalau tak? Haram, jalan serupa anjing, bonggol je banyak. Lepas tu bila orang cakap macam tu, UM respon sebenarnya jalan nak turap bukan sebab Obama nak datang tapi memang dah lama plan nak turap. Kah kah kah. Iye iyeee je diorang ni semua, semua ni sebenarnya tak salah lagi adalah helah illuminati untuk menyesatkan golongan bumiputera supaya lebih mengagungkan Amerika dari Dr Mahathir.

Jalan keluar masuk UM semua tutup besok, pintu Damansara je yang buka. Dengar cerita habis CIA, FBI, Polis dan Azwan Ali datang besok untung keselamatan bader Obama. Jadi dengan rasa bergaya, gua nak protes penutupan pintu-pintu UM esok dengan menghabiskan masa di bilik dan tido. Padan muka Obama. Rasakan kemarahan gua.

Poster gua cilok sini

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...