Taktik Jimat Minyak Kereta | downgila

Monday, December 30, 2013

Taktik Jimat Minyak Kereta

petronas station stesen minyak petronas minyak naik

Taktik Jimat Minyak Kereta dizaman menteri buat perangai.

Cara cara
Beli petrol RM5. Elok beli Primax RON95 kerana jenis ini mudah meruap dan kuat menghakis serba serbi termasuk cat lantai tempat kerja dan rambut Najib.

Kemudian beli diesel lebih kurang RM2.

Kedua-dua bahan ini kemudiannya dicampurkan ke dalam satu tong minyak enjin bersih berisipadu 4 liter. Goncang botol perlahan-lahan. Sekarang minyak itu bernama Dispet bukan perlumbaan.

Selepas itu, semasa cuaca panas terik, tuangkan perlahan lahan minyak ke dalam tempat mengisi minyak kereta anda. Hidupkan enjin kereta anda.

Kemudian pergi sahaja ke mana mana seperti minum teh di Pantai Dalam, jual besi di Batu 4 Jalan Gombak, dan ke Terminal bas membeli tiket bas. Minyak akan sentiasa berada pada paras ada minyak.

Amaran
Segala risiko kerosakan adalah tanggungjawab sendiri. Aku takpe. Kereta aku tak rosak sebab aku takde kereta.

9 comments:

  1. elok bebenor.... nasibb dan baca sampai abisss...

    ReplyDelete
  2. Terbaekkkkk. Nasib aku takde kereta. Bahahahah. xD

    ReplyDelete
  3. kalau kedai2 runcit jual minyak memang buat begitu. haha

    ReplyDelete
  4. rasanye aku nmpak ko kat um td..ko ke yang pakai singlet naik motor kriss tu..wakaka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAH! betul dah tu. Apasal tak jerit? Aku baru balik swimming

      Delete
  5. hahaha terbaik la kau kan . mohon simbah ke kak roar-semah buat luruskan rambut die . hakhakhak~

    ReplyDelete
  6. ohh..ada minyak dispet rupanya. baru gua tahu.

    ReplyDelete
  7. Ko tak try dekat motor ko ke dispet ni?

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...