Pengalaman Gua Di Alam Shah: Malam Minggu | downgila

Tuesday, December 24, 2013

Pengalaman Gua Di Alam Shah: Malam Minggu

Kah kah kah entri ni sumpah gua tak ada niat langsung nak tulis. Cerita dia macam ni. Hard disk gua ni dah lama. Size pun kecik je. 320gig je. Tadi masa gua bukak gua tengok label dah merah menandakan kapasiti yang boleh digunakan sudah nak habis. Gua pun bukak la folder gambar, nak carik mana-mana folder yang boleh dibuang. Boleh pulak terjumpa gambar gua menghabiskan malam minggu bersama Rozaini Arroyo, Bidong, Eqi, dan Hairul Dolphin.

Sekolah alam shah putrajaya
sekolah alam shah putrajaya

Peh jelas kelihatan gaya bergambar pun macam haram sorang-sorang. Gua dah la pakai seluar basket. Kah kah kah. Bidong buat buat comel jeeee.

Selepas itu, kita orang meneruskan perjalanan ke blok junior. Gua rasa Hairul pergi berjambu dengan form 2 mana entah. Gua dengan kutu lain pergi merayau jalan-jalan dan membuat onar. Ni kalau Jinggo nampak ni mau kena buang sekolah gua. Tapi sekarang gua bukan lagi disekolah, jadi Jinggo tak boleh buang gua dari sekolah.



Ruangan komen dibawah bolehlah digunakan untuk mencaci gua dan kawan-kawan kerana membuli pelajar junior, mintak gua bertaubat dan membuat pinjaman MARA untuk memulakan perniagaan secara kecil-kecilan, dan sebagainya.

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...