Krohh krohh kroiihhiokkk | downgila

Friday, December 20, 2013

Krohh krohh kroiihhiokkk

jummah prayer solat jumaat universiti malaya

Masa gua dengar khutbah tadi, sebelah gua ada sorang bader berbadan gempal tengah terbongkok tidor. Ok tak apa lah. Tidor aje lah gua malas nak kacau. Dalam 3 minit lepas tu dia mula 'apply' berdengkur. Dia punya bunyik berdengkur dah macam bunyik lu blender kayu api. Krohh krohh kroiihhiokkk kroihhiukkkkok. Kah kah kah.

Mula-mula gua biarkan aje, mungkin bader tu penat bekerja. Lama-lama makin solid pula bunyik yang dihasilkan beliau. Pakcik sebelah kanan gua dah mula tak selesa dan suruh kejut bader tu. Jadi gua pun pegang la peha bader tu dan tepuk tepuk sikit. Tiba tibaaaa dia terjaga, ada bunyik "kkroihiok" 2 harakat macam tengah tercekik tulang lepas tu dia berdiri tiba-tiba. Gua jadi terkejut gila apahal lu berdiri sial?? Kah kah kah. Lepas dia sedar khutbah tak habis lagi dia terus duduk balik buat-buat fokus je.

17 comments:

  1. ko pi masjid mana ni? tu hari gua nak solat asar pasal sampai awal kat um masjid depan tu tutup..tak pepasal gua langgar surau kolej lu je..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masjid API tu. Akademi Pengajian Islam. Depan sikit dari pusat sukan tu hah. Memang aku solat situ jee. hahaha. MAsjid depan UM tu mmg tutup pun, renovate gittew

      Delete
    2. siak betul..kena kencing la aku haritu..aku tanya sorang budak kat padang tu mana lg masjid kat um selain yg tutup tu, dia cakap takde..barua betul..hahaha

      Delete
    3. Budak 1st year kot? Bebudak 1st year skang memang bengap2

      Delete
  2. hehe dapat bygkan muke die camne XD

    ReplyDelete
  3. kahkah semangat tidur sampai berdengkor

    ReplyDelete
  4. hahahahahaha..lawak syiaaalll..malu doh brader tuhh..

    ReplyDelete
  5. Nasib dia berdiri. Kalau tetibe angkat takbir. Tak ke pelik?

    ReplyDelete
  6. singgah dan follow blog ni,,,
    follow back me okey!

    salam blogger

    ReplyDelete
  7. Aku dh lme x ketawe. Bende ni buat aku ketawe

    ReplyDelete
  8. sayang aq balik kampung pulak. kalau tak, leh join gelakkan brader tu skali. kahkahkah!

    ReplyDelete
  9. Masjid tempat paling tenang. Sambil duduk pun boleh lelap.

    ReplyDelete
  10. Malu sial kena macam ni. Hahaha

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...