Krohh krohh kroiihhiokkk | downgila

Friday, December 20, 2013

Krohh krohh kroiihhiokkk

jummah prayer solat jumaat universiti malaya

Masa gua dengar khutbah tadi, sebelah gua ada sorang bader berbadan gempal tengah terbongkok tidor. Ok tak apa lah. Tidor aje lah gua malas nak kacau. Dalam 3 minit lepas tu dia mula 'apply' berdengkur. Dia punya bunyik berdengkur dah macam bunyik lu blender kayu api. Krohh krohh kroiihhiokkk kroihhiukkkkok. Kah kah kah.

Mula-mula gua biarkan aje, mungkin bader tu penat bekerja. Lama-lama makin solid pula bunyik yang dihasilkan beliau. Pakcik sebelah kanan gua dah mula tak selesa dan suruh kejut bader tu. Jadi gua pun pegang la peha bader tu dan tepuk tepuk sikit. Tiba tibaaaa dia terjaga, ada bunyik "kkroihiok" 2 harakat macam tengah tercekik tulang lepas tu dia berdiri tiba-tiba. Gua jadi terkejut gila apahal lu berdiri sial?? Kah kah kah. Lepas dia sedar khutbah tak habis lagi dia terus duduk balik buat-buat fokus je.

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...