Batinku Terseksa | downgila

Friday, January 03, 2014

Batinku Terseksa

delicious malaysian food kota bharu

Petang ni hujan renyai renyai. Gua bersiap siap dengan mata menyorot ganas minta tidur lagi. Ingatnya nak berjogging. Jogging masa hujan renyai-renyai ni sedap, tapi baru je sampai pagar kolej, hujan semakin lebat. Gua patah balik naik bilik.

Depan bilik gua ni rumah si Sulaiman. Dulu Sulaiman ni rumet gua masa minggu orientasi. Lepas habis kita orang membawa haluan masing-masing. Sekarang Sulaiman dah jadi abang-abang penyelia. Sulaiman jugak baru lepas berkahwin. Yang terseksanya gua la. Hari-hari bini dia masak sampai ke bilik gua bau. Pagi bau mee goreng. Petang bau pisang goreng. Ni maghrib-maghrib bau pulak entah masakan apa yang bini dia goreng gua tak tau tapi sedap. Untung betul ada bini ni. Tau tak last gua makan nasik tengah hari semalam woi? Sedih betul hidup ni.

"Kalau gua boleh lahir balik, gua ingat nak jadi kerang le.", kata hati gua sambil makan roti tak ada kaya sebab kaya dah naik kulat.

7 comments:

  1. hahaha cam babi kerang

    ReplyDelete
  2. kenapa x jadi abalone..mahal skett!!

    ReplyDelete
  3. rumah gua ada jem strawberry dengan kacang. lu nak..gi ambil. haha..

    ReplyDelete
  4. aku baru lepas makan megi ni gp. aaaaa stressnyaaa nak finaaalll.
    Bai

    ReplyDelete
  5. kawen je la gp... baru tak terseksa batinnn... perut pon kenyang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula..nak tunggu apa lg gp..asik fap fap je sampai bila..kahkahkah..

      Delete
  6. kidnap je la bini sisulaiman tu...hahaha

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...