Kembali Bernyawa | downgila

Tuesday, January 21, 2014

Kembali Bernyawa

clap hands downgila

Setelah sekian lama, akhirnya gua ada masa nak menulis balik. 2 minggu lepas gua sibuk dengan peperiksaan. Biasalah masa Tahun Satu main banyak pointer macam gampang sekarang baru nak kompliketed repair pointer. Minggu lepas pulak gua balik Lipis sampai Ahad, tak ada internet la jawabnya. Ni baru dapat internet hah.

Haritu blog gua dah tamat tarikh luput. Gua pun ingat malas dah nak sambung. Tapi dengan secara magisnya, datang seorang hero yang sangat hensem lagi segak menyelamatkan keadaan. Lu orang boleh samakan bader ni dengan A. Galak. Beliau telah menaja blog ni untuk setahun akan datang. Bader yang gua maksudkan adalah bro Titan.

Nak ceritanya gua follow blog bader ni lama jugak dah. Start dengan cerita Ain Maisarah tu. Tapi bader ni ada buat bisnes guna blog. Affliate ke apa entah gua tak mahir bahagian tu. Yang gua jadi ke fokus bila dia cerita pasal benda lain selain affliate lah. Kah kah kah. Dengan segala hormatnya marilah sama sama kita mengucapkan terima kasih dan murah rezeki kepada bader Titan. Pap Pap Pap (tepuk tangan)

Masuk tahun 2014 ni jugak maknanya blog gua dah nak capai usia 5 tahun. Bila blog gua dah darjah 1 nanti, gua ingat nak hantar masuk sekolah tahfiz.

9 comments:

  1. time kasih brader titan..ana nak mohon tajaan boleh dop?

    ReplyDelete
    Replies
    1. toche Bader Titan .
      macam aku ada perasan komen beliau kat pesbuk .
      ke kesalahan memihak kepada aku ?

      Delete
    2. Kat pesbuk? Takde pulak

      Delete
  2. tajuk sama. ni jodoh tetibe menda ni? hahaha

    ReplyDelete
  3. akhirnya..sudah hidup kembali.

    ReplyDelete
  4. elok2..hantar tahfiz.. moga esok2 dapat abca tazkirah free.. dpt gak pahala kat blog ..

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...